Dobra zmiana nastała dla wszystkich Wielkopolan. Tylko w INEA mogą otrzymać ofertę 1000+, która da im nie tylko najszybszy Internet w Polsce (bo aż 1000 Mb/s), ale również wybrane usługi przez rok całkowicie za darmo.


Według raportu UKE 310 tys. Polaków korzysta z łączy światłowodowych, z tego prawie 11% stanowią abonenci INEA. Nowoczesna technologia przesyłania danych daje możliwość zaoferowania klientom najszybszego internetu w Polsce – bo aż 1000 Mb/s. Jest to prędkość, której nie oferuje żaden inny operator na rynku ogólnopolskim. Dodatkowo INEA zwiększa również upload (czyli szybkości wysyłania danych).

Operator znalazł więcej sposobów, aby przyciągnąć nowych klientów i proponuje roczną promocję, w ramach której abonent korzystający z dwóch lub trzech usług zapłaci tylko za jedną, a pozostałe otrzyma gratis.

Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie wieczoru bez telewizji INEA oferuje nawet 226 kanałów, w tym 88 w jakości HD.


Dla INEA najważniejszy jest klient. Z naszych usług codziennie korzysta ponad pół miliona osób i to właśnie potrzeby naszych abonentów stoją za ofertowymi zmianami. Świat wokół nas idzie do przodu, branża telekomunikacyjna też dynamicznie się rozwija, dlatego cały czas szukamy sposobów, aby uatrakcyjniać naszą telewizyjną, internetową i telefoniczną ofertę
– mówi Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu Sprzedaży i Obsługi Klienta INEA. Jesteśmy dumni, że to operator z Wielkopolski ma najszybszy internet w kraju – kontynuuje Jarosław Pijanowski.

„Wielki INternet 1000+ dla Wielkopolan. Ze światłowodu!” – to big idea jesiennej kampanii. To właśnie dzięki INEA – tylko w Wielkopolsce, dla Wielkopolan dostępny jest Wielki INternet nawet 1000 mega. Nie z kosmosu – ze światłowodu. Dla każdego – na pierwsze dziecko, na studenta, na babcię z dziadkiem. Dla całej rodziny. I dla kota też 😉

Kampania reklamowa obejmie: outdoor, radio, internet (w tym media społecznościowe), TV (lokalna telewizja WTK i Lech TV) oraz działania BTL. W przygotowaniu kampanii pomogła agencja 23Heroes. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Działania w mediach społecznościowych realizuje Get More Social.

źródło: INEA

Kan