Payleven, oferujący mobilne czytniki kart płatniczych, wprowadza nowe funkcjonalności w swoich usługach. Obsługa wielu terminali w jednym koncie oraz możliwość drukowania potwierdzeń transakcji zmierzają do stworzenia zintegrowanego systemu płatności mobilnych. Co to oznacza dla sprzedawców?

Payleven, obecny na polskim rynku od października zeszłego roku, umożliwia przedsiębiorcom akceptację kart płatniczych za pomocą smartfona lub tabletu. Mobilny czytnik Chip & PIN obsługuje ponad 99 procent kart płatniczych funkcjonujących w Polsce.

Jedno konto – wiele terminali

Jedną z udostępnionych właśnie nowości jest możliwość utworzenia i obsługi subkont. Z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą wyposażyć swoją firmę w więcej niż jeden terminal, Payleven pozwala na jednoczesne zarządzanie wszystkimi posiadanymi urządzeniami. Sprzedawca ma możliwość podłączenia do jednego konta Payleven wielu czytników, co pozwoli na założenie np. filiom dedykowanych subkont.

Wszystkie subkonta są zarządzane z poziomu aplikacji mobilnej, która umożliwia też analizy i monitoring transakcji, równocześnie z rozliczeniem operacji przez jedno główne konto bankowe. Dzięki temu sprzedawca może szybko zweryfikować obroty generowane za pośrednictwem poszczególnych czytników. Funkcjonalność jest już dostępna na iOS, wkrótce pojawi się też wersja na platformę Android.

Potwierdzenie od ręki

Ponadto Payleven uruchomił wsparcie dla różnorodnych systemów drukarek. Potwierdzenia transakcji kartą debetową czy kredytową mogą być od teraz drukowane zarówno na drukarkach przenośnych jak i stacjonarnych. Wspierane drukarki to: Bixolon (SPP-R200II), Epson (TM-T88V z UB-R03) oraz Star Micronics (SM-S220i).

źródło: Payleven

Kan

warto przeczytać:
Payleven Chip and PIN: wkracza do Polski