„Wszyscy i wszystko w jednym miejscu” – zgodnie z tą zasadą zaprojektowano nowy serwis „Mój T‑Mobile” do zarządzania kontem w T‑Mobile, który właśnie ma swoją premierę – w pierwszej, podstawowej wersji dla użytkowników posiadających abonament. Zbudowany z myślą o wygodzie i przyjaznej samoobsłudze portal nawiązuje do najlepszych benchmarków, które kształtują poziom oczekiwań użytkowników pod kątem doświadczeń w serwisach selfcare.

Klienci znajdą teraz na jednym pulpicie wszystkie numery oraz usługi w T‑Mobile – zarówno swoje, jak i bliskich – i zapłacą za nie jednym kliknięciem. Docelowo nowy „Mój T‑Mobile” zastąpi obecny serwis internetowy i będzie dostępny dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i małych firm. Uruchomiona właśnie pierwsza, podstawowa wersja dotyczy zaś osób posiadających abonament w sieci T-Mobile – w oparciu o ich doświadczenia i oczekiwania serwis będzie rozwijany tak, by ostatecznie objął również pozostałe grupy. Użytkownicy będą mogli przekazać swoje spostrzeżenia w ankiecie, którą znajdą po zalogowaniu się do serwisu.

 

Technologia to podstawa

Nowy „Mój T‑Mobile” powstał od podstaw. Zaprojektowane i zbudowane od początku zostały wszystkie kluczowe dla klientów procesy i strony – dashboard, podstrona płatności, logowanie, sprawdzanie listy połączeń, kontrola zużycia usług. Intuicyjne ścieżki i zastosowana technologia sprawiają, że nawigowanie po serwisie jest szybkie, płynne i bardziej niezawodne. Sam serwis stworzony jest zaś w technologii RWD, co oznacza, że klienci skorzystają z niego komfortowo nie tylko na komputerach, ale też na urządzeniach mobilnych.

 

kompozycja mix2

 

Klienci T‑Mobile, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, już przy pierwszym logowaniu do serwisu mogą poczuć się jak u siebie. Mechanika zarządzania numerami i usługami jest w obu miejscach taka sama, a nowy, uspójniony z aplikacją design pozwala szybko odnaleźć się w serwisie jej użytkownikom. Jest to możliwe, ponieważ zarówno portal, jak i aplikacja mobilna działają w oparciu o jeden fundament funkcjonalny oraz technologiczny. Dzięki temu zaktualizowane informacje są także widoczne na obu platformach natychmiastowo, a użytkownik może płynnie przełączać się między nimi. Z kolei na poziomie designu znajomy dla użytkowników aplikacji będzie w serwisie widżet płatności na start, sposób prezentacji usług na pierwszym ekranie serwisu, danych o zużyciach, a także metoda prezentacji kosztów czy ikony.

 

Głos klientów jest dla nas ważny

Nowy serwis stanowi element realizacji strategii, zgodnie z którą operator chce pozostawać jak najbliżej swoich klientów. Z tego powodu cały czas T-Mobile wsłuchuje się w ich głos i szuka rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Rosnące różnice pomiędzy dotychczasowym portalem a aplikacją mobilną nie sprzyjały intuicyjnej obsłudze obu platform.

 

Z tego też względu zdecydowali się ujednolicić oba narzędzia, tworząc serwis w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Chcąc zaś poznać wrażenia klientów z użytkowania nowego „Mój T‑Mobile”, stworzyliśmy dla nich specjalną ankietę, którą znajdą po zalogowaniu się do serwisu.

 

Serwis dostępny jest dla klientów pod adresem: nowymoj.t-mobile.pl. Osoby zainteresowane korzystaniem z dotychczasowej wersji portalu mogą natomiast dalej go odwiedzać – przez najbliższe miesiące obie wersje będą funkcjonować równolegle.