T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty dla klientów biznesowych. Przypominamy, że T-Mobile proponuje wszystkim przedsiębiorcom elastyczne warunki zawierania umów w ramach oferty Pakiet dla Biznesu. Klienci mogą uzgodnić ze sprzedawcą najlepszą dla siebie ofertę oraz cenę telefonu.
Promowana oferta T-Mobile opiera się na 6 różnych pakietach wartościowych, które można wykorzystać na rozmowy krajowe i międzynarodowe, SMS-y, MMS-y oraz inne usługi. Przy podpisaniu umowy przedsiębiorca będzie mógł negocjować o ile procent chce powiększyć dostępna kwotę na usługi oraz ile przy wybranej ofercie będzie kosztował go nowy smartfon. W zależności od potrzeb przedsiębiorca będzie mógł powiększyć o 25%, 50%, 75% lub nawet więcej dostępny w abonamencie pakiet wartościowy na usługi telekomunikacyjne lub obniżyć cenę telefonu np. Samsung Galaxy S III lub Samsung Galaxy S Advance nawet do 1 zł netto.
źródło: T-Mobile
Kan
Ciekaw jestem jak to w praktyce wyjdzie. Pewnie wiele będzie zależało od ilości słuchawek danego przedsiębiorcy. Tak, czy inaczej robi się ciekawie w biznesie. Co na to Plus?
Na szybką reakcję bym nie liczył, wystarczy spojrzeć jak było z roczną ważnością konta w prepaidach 😉 co do samych negocjacji to ramy są nakreślone w regulaminach
Pakiety wartościowe są dobre bo nie każdy potrzebuje tyle minut i woli dać mniej za słuchawkę czy też na odwrót, dobrze planują w tym PTC: )