W połowie września br. MTV Mobile wystartowała z nową kampanią reklamową, która promuje ofertę, w której klienci otrzymują po każdym doładowaniu darmowe nielimitowane smsy do wszystkich sieci oraz bezpłatny dostęp do programów i seriali MTV w komórce.

Ale to nie wszystko. W ofercie Mix smartfon Samsung Galaxy mini 2 dostępny jest już od 1 zł, a w ofercie na kartę użytkownik ma konto ważne Non Stop.

MTV Mobile to nie tylko oferta z darmowymi SMS-ami do wszystkich sieci, ale marka, która ma do zaoferowania jeszcze więcej. Dlatego wprowadza nietypową interaktywną stronę gifmemoreparty.com, gdzie użytkownicy mogą przyłączyć się do szalonej imprezy nad basenem. Wystarczy tylko kliknięcie myszki, by wcielić się w jedną z 55 postacii doświadczyć świata ich oczami – wszystko przy dźwiękach beatów Death Grips.

Impreza rozpoczyna się z perspektywy Cezara, dostawcy pizzy. Następnie użytkownicy mogą wybrać kolejną postać spośród imprezowiczów – siatkarki Salome, kucharza Aarona, którego specjalnością są dania z grilla, a nawet Psa – najsłodszego z imprezowych psów w historii. 
W ekipie znaleźli się nie tylko imprezowicze, lecz również obecni klienci MTV Mobile, którzy pozostają w stałym kontakcie wysyłając SMS-y do wszystkich sieci, które mają za darmo po każdym doładowaniu.

Na wirtualnych gości czekają wyzwania – należy wcielić się po kolei w pięciu głównych bohaterów oraz spłatać innym uczestnikom imprezy określone kawały. Po wypełnieniu zadań, użytkownik odblokuje bonus – singiel Death Grips „I’ve Seen Footage”, który towarzyszył mu w trakcie gry. Tworzenie imprezowej aplikacji gifmemoreparty.com było dla zespołu świetną okazją do przygotowania specjalnego teledysku, który będzie emitowany na antenie wszystkich kanałów MTV.

Więcej o MTV Mobile na www.mtvmobile.pl

źródło: T-mobile Trendy

Kan