T-Mobile PL na Facebooku poinformował o awarii, jak dotknęła dzisiaj klientów Operatora.
T-Mobile PL Przepraszamy za kilkuminutowe opóźnienie w odpowiedzi, wciąż staramy się dowiedzieć co jest przyczyną tego problemu. Wkrótce wszystko wróci do normy, prosimy o cierpliwość – czytamy we wpisie na Facebooku.
Kan
To chyba tylko jakies chwilowe problemy. U mnie mogę dzwonić normalnie
Heyah pod Warszawą jak na razie działa normalnie także z tego co widać problem nie jest obligatoryjny, jak znam Erę to powinni szybko się uporać z trudnościami.
Coś późna reakcja, w Gorzowie Wlkp. już od wczoraj lipa. Głucho w słuchawce i zrywa połączenia. Przez chwilę dobrze i temat wraca.
W Lublinie tez sa problemy. mam dwa telefony w tej sieci i nie moglem robic polaczen wychodzacych. Przychodzace działały. Część telefonow sluzbowych u mnie w pracy jednak działało normalnie.
Lublin- heyah działa bez problemu
Zgadza się po poludiu chciałem wysłac sms-a i nie można było nawt nawiązac połączeni!gmina baranowo powiat ostrołęcki!
Dziś od rana w ciągu dnia kilkakrotnie rozmawiałem z numerami polskiej sieci T-Mobile zalogowanymi w Płocku i Puławach. Nie było ŻADNYCH PROBLEMÓW. Po mojej stronie był w akcji zarówno numer sieci T-Mobile De, jak i komórka T-Mobile PL, przy czym ten polski raz z roamingu niemieckiego, innym razem z BTS-ów Słubice oraz Świecko. Gdyby nie ten news, nawet bym nie wiedział, że coś dzisiaj w sieci polskiego Ti-Mobajla nie teges.
Net jest jakiś wolniejszy….
Nie jest dobrze , jak operator dopiero po fakcie przyznaje się do problemów ………
Cytuję :”W związku z problemami z wykonywaniem połączeń, jakich niektórzy abonenci T-Mobile mogli doświadczać od ostatniej niedzieli, operator wystosował komunikat informujący o zakończeniu awarii.
„Wszystkie systemy działają poprawnie i nie występują żadne odczuwalne dla klientów utrudnienia. Wcześniejsze ewentualne przejściowe niedogodności, z którymi mogli się spotkać klienci, były spowodowane uszkodzeniem światłowodu firmy świadczącej usługi transmisji dla operatorów telekomunikacyjnych, w tym i dla PTC. Przepraszamy klientów za wszelkie możliwe utrudnienia.”……..(Onet.pl)
Zamieszczenie ostrzeżeń o możliwych problemach dla klientów na własnej stronie powinno byc standardem .
A już myślałem, że zażądasz SMS-a z informacją, że nie masz zasięgu, albo 7-dniowego wyprzedzenia. Operator w pierwszej kolejności ma dążyć do usunięcia usterki a ludzie chyba nie są na tyle tępi, żeby się nie domyślić, że jest awaria.
~johnny18 Kiepściutka ironia . Powtarzam :Zamieszczenie ostrzeżeń o możliwych problemach dla klientów , na własnej stronie powinno byc standardem . Jak dopiero się przyznali , problemy występują OD NIEDZIELI . Czy takie ostrzeżenie przeszkodziło by w usuwaniu awarii ?
@Lucek: no trudno zeby informowali po fakcie, gdyz przyczyna bylo uszkodzenie swiatlowodu sluzacego za transmisje polaczen. Takie potkniecie to ludzka rzecz i chyba mozemy im wybacz za to wszystko co robia dobrego. W przeciwienstwie do innych sieci, takie dziury w zasiegu sa tylko czasami 😀
~otssia Zanim skomentujesz , wypadało by przeczytać ze zrozumieniem komentowany tekst – awaria trwa OD NIEDZIELI
[b] Problem nie jest obligatoryjny[/b] ? Co to ma byc? :)))
Jako abonent T-Mobile PL zastanawiam się, czy spora część infrastruktury tej sieci, włącznie z BTS-ami nie jest czasem jedną wielką prowizorką, bo czym wytłumaczyć całkowite gaśnięcie sygnału przy pierwszej-lepszej zawierusze, czyli po deszczu z wiatrem, o burzy nie wspominając. Wprawdzie moje złe doświadczenia z totalnie niepewnym łączem mobilnym zebrałem począwszy od końca lat ’90-tych (jeszcze za Ery) głównie ze strony polskich Słubic i okolic, na których to stacjach bazowych logują się moje terminale, ale podejrzewam, iż to nie jedyny wyjątek terytorialny w Polsce z awariami pogodowymi tego operatora. Zawsze w takich sytuacjach ratowały mnie posiadane komórki niemieckie T-Mobile, Eplus, Vodafone, które dają świetne pokrycie sygnałem w przygranicznej Polsce ZAWSZE, TAKŻE W CZASIE BURZY (jak oni to robią?!…). Co ciekawe: przy zanikach sygnału Ery, potem T-Mobile, sprawdzałem które polskie sieci mi telefony pokażą, i były najczęściej WSZYSTKIE, także Play (od kiedy tu jest), ale nie Era / T-Mobile! Czy to nie dowód na prowizorkę w BTS-ach polskiego Ti-Mobajla? Już mi się tego nie chce zgłaszać, bo tyle, co im nagadałem po zdarzeniach to głowa mała. Kiedyś nawet pisma słałem. To jeden z mankamentów u mego polskiego opa, który potrafi mnie wkurzyć. Dziadostwo!
@Lucek ja miałem niewielkie problemy wyłącznie wczoraj i to tylko przez kilkanaście minut, a więc nie widzę przesłanek ku temu żeby mówić o jakimś poważnym problemie już od niedzieli . „Problem nie jest obligatoryjny” oznacza, że nie dotyczy całości sieci, a więc tylko części użytkowników i w niektórych regionach Polski.
No i wszystko jasne a ja myślałem, że mi telefon padł tak bardzo przyzwyczaiłem się do braku awarii w T 😀
Fakt nie przypominam sobie tego typu sytuacji, a w tak taku jestem już ładnych parę lat 🙂 chociaż tak naprawdę o całej awarii dopiero dowiedziałem się przeglądając portale- smsy działały normalnie (nie dzwoniłem wczoraj więc ciężko mi powiedzieć jak z połączeniami głosowymi sprawa wyglądała)
Gdańsk, nie działa. Można się połączyć, ale nie słychać drugiego rozmówcy.
Raczej mi ta awaria umknęła, jakoś nie dzwoniłem zbyt dużo, więc może dlatego nie zauważyłem problemów. Mam Heyah.