T-Mobile Polska w poniedziałek uruchomił usługę Play i twierdząc, że u nich taka usługa działa już od września 2015 roku. – Dokładniej rzecz ujmując wprowadzona została przy usłudze telefon.play.pl – dodaje Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.

Później w listopadzie 2015 również mogliście skorzystać z tej opcji jako jeden z wariantów aktywacji darmowego Tidala. W sierpniu 2016 roku taki sposób weryfikacji pojawił się przy PLAY NOW a w lutym bieżącego roku przy Wirtualnej Centralce (usługa w opcji dla Firm).

W skrócie – rozwiązanie to możliwość uwierzytelnienia w serwisach online. Na czym polega?

    1. Podajesz na stronie swój numer.

    2. Na telefonie wyświetla się powiadomienie.

    3. W tym powiadomieniu potwierdzasz, że to Ty logujesz się na stronie.

    4. Masz dostęp

Całość jest rozwiązaniem ekspresowym i bardzo prostym. Nie wymaga zakładania dodatkowych kont czy podawania haseł – wystarczy mieć pod ręką swój telefon. No i nie trzeba mieć do tego jakiegoś konkretnego modelu telefonu, bo takie powiadomienie otrzymacie na ponad 99% urządzeń na rynku – podkreśla Marcin Gruszka.


Nie, nie nazywamy tego rozwiązania szumnie Mobile Connect. Ciekawostką może być to, że od roku trwają wspólne prace nad rozwojem Mobile Connect. Dodatkowo my jako jedyni zintegrowaliśmy naszą platformę Mobile Connect w projekcie mDokumenty, co pokazywaliśmy Pani Minister Annie Streżyńskiej
– dodaje Rzecznik Play.

I zaprasza konkurencję do weryfikacji ofert, w chwili umieszczania ich w swoich komunikatach prasowych.

źródło: Play

Kan