17 marca 2016 roku Play wprowadził Program Fair Play. Pierwszy w Polsce Program, który pozwala Klientom abonamentowym sieci na zmianę swojej decyzji. Program dotyczy Klientów indywidualnych oraz biznesowych. Twarzą programu Fair Play dla biznesu jest trener i selekcjoner Reprezentacji Polski – Adam Nawałka.










Proces podpisania umowy jest taki sam jak do tej pory, a Klient otrzymuje dodatkowy regulamin dla Programu. Od dnia podpisania umowy Klient ma 30 dni na zmianę. Może zmienić swój abonament lub ofertę, jednocześnie wymieniając urządzenie, które zakupił w tym samym salonie, w którym podpisywał umowę. Może też zostawić urządzenie, które kupił, a jedynie zmienić ofertę – na przykład obniżyć abonament. Warunkiem koniecznym do dokonania zmiany jest dostępność wybieranej oferty w dniu podpisywania umowy, a nie dokonywania zmiany. Program Fair Play nie wprowadza nowych ofert, a pozwala Klientom na dopasowanie umowy i urządzenia najbardziej odpowiadającego jego potrzebom, spośród aktualnie dostępnej oferty Play. Więcej na ten temat informowaliśmy w artykule: Fair Play – nowy standard w relacjach Klient i jego operator

źródło: Play

Kan