18 marca 2014 r. startuje wiosenna promocja doładowań na stronie www.doladowania.play.pl i za pomocą aplikacji na fanpage Play na Facebooku.
W promocji Ekstra bonusy za doładowanie, w zależności od wysokości doładowania, zyskujemy bonusy:
- 60 MB za doładowanie 5-10 zł
- 70 SMS-ów do wszystkich sieci za doładowanie 11-25 zł
- 80 minut do wszystkich sieci za doładowanie 26-50 zł
- 90% wartości doładowania 51 zł i więcej
Promocja dotyczy wszystkich ofert głosowych na kartę w sieci Play.
Poszczególne Bonusy są ważne 30 dni kalendarzowych od dnia ich przyznania oraz przyznawane są w ciągu 24 godzin od Doładowania.
W przypadku oferty FORMUŁA MINI MAX na Kartę bonus MB jest ważny wyłącznie do końca miesiąca, w którym został przyznany.
Kompletny regulamin promocji znajdziecie tutaj.
Źródło: Play
Sewix
Akurat za 3 dni kończy mi sie ważność na wychodzące , a tu taka niespodzianka, obowiązkowo będzie doładowanie 🙂
I żeby było jasne ze nikogo nie namawiam na obowiązkowe dawanie negatywa konsultantowi, bo widzę próbę wmówienia mi tego. Każdemu życzę jak najmniej kontaktów z konsultantami w celu reklamacyjnym. Niestety czasem zmuszeni jesteśmy reklamować, a moim zdaniem ocena konsultanta jest zazwyczaj niewłaściwa w takiej formie jak wspomniałem. Nie wiem po co oceniać działanie które jest obowiązkiem regulaminowym każdego operatora.
Po ostatnich przygodach z reklamowaniem ostatniego doładowania, którego nie chcieli mi promocyjne dodać, tym razem nie skorzystam. Chociaż szkoda ze przerwali mi spektakl i z wielką łaską uznali to co się należało, bo był już napisany pozew do sądu. Proponuje wszystkim którzy korzystają z Play, aby na propozycje oceniania konsultanta,zawsze i w każdej sytuacji oceniać negatywnie, dając 0. To przechodzi ludzkie pojęcie aby za każdy bzdurny telefon oceniać pozytywnie. A potem nagrody za super obsługę operatora a w rzeczywistości poniżej standardu. Ubawił mnie ostatnio telefon od konsultanta tego operatora który stwierdził ze wysyłam dużo SMS-ów to z tego tytułu ma super propozycje. Ta super propozycja to dwa razy więcej miesięcznie co teraz płacę, a korzyści praktycznie zero. Ciekawe czy ktoś się łapie na takie zagrywki konsultantów z Play. Oczywiście z tą propozycją była tez silna prośba o ocenę, że przecież konsultant tak się starał aby mi zaproponować super najlepszą ofertę. Nie oceniłem, ale i tak dostałem jeszcze z 3 SMS-y o ocenę. Na pewno ocena negatywna zakończyła by takie żarty z ich strony.
~Prozak Wybacz , ale jestem w głębokim szoku (-: Gdy ja pisałem o problemach w Play , byłem osądzany „od czci i wiary” także przez Ciebie . Przy tym posądzany o byciu „na pasku” W3 , także przez Ciebie – co najbardziej mnie bawiło . Przy tym nigdy NIGDY nie proponowałem aby a priori oceniać ich negatywnie . Bo to – najłagodniej ujmując – co najmniej nierozsądne .
Dlaczego ktoś miałby oceniać po rozmowie negatywnie skoro jest zadowolony? Sorry ale nie zrozumiałem twojej intencji. Jeśli ci się rozmowa nie podobała to ocen ją negatywnie. Jeśli podobała to oceń odpowiednio pozytywnie. W czym problem? Kiedyś kupiłem Mercedesa i przez trzy lata pytali mnie jak mi się jeździ, jak mi sie podoba obsługa posprzedażna i takie tam. nie rozumiem czemu miałbym wystawiać negatywa skoro samochód był bez wad i takiż był serwis????? Miałbym nazłość komuś robić??? Tak zupełnie w polskim, bezinteresownym, zawistnym stylu? Ta nienawiść jest po prostu chora
Tutejszy troll stawia diagnozy – na dodatek tak kategoryczne . Tylko że w jego wydaniu to czysta hipokryzja . To przecież on potrafi prowokować , kłamać , wyzywać innych i z nienawiścią obiecywać wykończenie innych choćby miał defekować . To dopiero jest chore .
Jesteś w szoku bo widać nie zrozumiałeś mojej ostatniej wypowiedzi że mnie zawsze interesowało najlepsze opcje dla klientów a nie samopoczucie operatorów. Jeżeli będzie oferta z której warto skorzystać będę chwalił ofertę i operatora.
Poza tym zacytuje za Dziennikiem internautów, o problemie odnośnie działania operatorów komórkowych. Miałem własnie próbkę tego w rozmowach z konsultantami Play, mamy również przykład podobnego wyjatkowo złośliwego działania na tym forum przez”trolla Miami”, czy choćby ostatni konkurs myPhone, który również wpisuje się idealnie w treść tego cytatu. Również ~Luckowi nie jest obcy ten „problem”, jak również jego problem z „szokiem”, !
[quote] Cały problem sprowadza się do jednego, tak niechętnie dziś używanego słowa – uczciwość. Niestety brak uczciwości stał się rynkową normą. Trudno jest uczciwość egzekwować, bo nie ma ona nic wspólnego z prawem. Można dziś nawet spotkać osoby, które krytykują krytykowanie nieuczciwych firm (sic!) bo „przecież to co robią jest zgodne z prawem”.
My mamy inne zdanie. Uważamy, że zgodność z prawem nie tłumaczy nieuczciwości. Sposobem na eliminowanie tego zjawiska jest rzeczowa krytyka. Korzystajmy z tego prawa do krytyki. Nie myślcie, że usługi „zgodne z prawem” nie podlegają żadnej krytyce.[/quote] To chyba wszystko w tym temacie z mojej strony.
Prozaku, twoja odpowiedź dalej nie wyjaśnia dlaczego chcesz by ktoś po rozmowie z konsultantem, na pytanie „jak oceniasz?”, [b]ZAWSZE [/b] wystawiał negatywa mimo iż odniósł pozytywne wrażenie????? To ma być forma kary za coś? Moimi zdaniem uczciwość nakazuje by wystawiać zawsze opinię zgodną z prawdą, a nie opinię negatywną z założenia, lub pozytywną z założenia. Jeśli cię nie interesuje samopoczucie operatora to masz do tego prawo i możesz nie odpowiadać na pytanie w ogóle, ale czemu namawiasz innych do tego by mieli twoje zdanie????
~Prozak Nie wiem czy faktycznie nie rozumiesz , czy nie chcesz zrozumieć tego co napisałeś oraz tego co ja napisałem . „Korzystajmy z tego prawa do krytyki” – SŁUSZNIE . Tylko , że gdy ja krytykowałem poszczególne zjawiska , byłem niewybrednie atakowany – także przez Ciebie . Na dodatek sam nigdy nie oceniałem ogólnie ŻADNEGO – ani dobrze ani źle . Oceniałem poszczególne usługi czy zachowania . Nigdy też nie wzywałem do totalnej negacji – co Ty czynisz – a co nie ma nic wspólnego z krytyką , tym bardziej rzeczową .
~Lucek, widzę że tracisz orientacje i jak odwołujesz się do wspomnień to powinieneś zweryfikować swoje ze mną dyskusje. Nie będę wspominał jak Ty mnie atakowałeś. To już historia i nie mam zamiaru roztrząsać tego na nowo, ale jak chcesz się cofać to się cofaj. Nie bez przyczyny wspomniałem o uczciwości, bo u każdego operatora widać jakby z czasem zanikła. Zresztą nie tylko u operatorów, ale mniejsza z innymi. Mam praktycznie doświadczenia z każdym liczącym się operatorem komórkowym i wiem jak to zaczęło się zmieniać na gorsze. Racje maja inni ze czas to przystopować, a jedyna droga jest krytyka. Praktycznie każdy mój kontakt z konsultantem to próba manipulacji z jego strony, jakby wyuczony schemat. I za to ze mi powie dzień dobry, albo w czym mogę jeszcze pomóc choć tak na prawdę w niczym nie pomoże to powinniśmy skakać z radości i wychwalać. Chcesz to popieraj taka obłudę! Wracając do Play, to własnie dostałem od nich informacje że sąd nakazał im zmianę pewnych zapisów w regulaminach. Oczywiście Operator tytułuje to nie zmiana regulaminów tylko że to dotyczy zmian do dokumentów P4 Sp. z o.o . Niby wszystko ok ale od razu widać fałsz.
I żeby było jasne ze nikogo nie namawiam na obowiązkowe dawanie negatywa konsultantowi, bo widzę próbę wmówienia mi tego. Każdemu życzę jak najmniej kontaktów z konsultantami w celu reklamacyjnym. Niestety czasem zmuszeni jesteśmy reklamować, a moim zdaniem ocena konsultanta jest zazwyczaj niewłaściwa w takiej formie jak wspomniałem. Nie wiem po co oceniać działanie które jest obowiązkiem regulaminowym każdego operatora.
„[i]Proponuje wszystkim którzy korzystają z Play, aby na propozycje oceniania konsultanta,zawsze i w każdej sytuacji oceniać negatywnie, dając 0. [/i]”. Tłumaczenie, że ten cytat nie jest namawianiem jest tej samej kategorii co tłumaczenie Putina, że mundury można w sklepie kupić.
Za reklamacje mam pozytywnie oceniać konsultanta! Przecież ich nie powinno być, wiec oceniając pozytywnie chwalimy operatora za lekceważenie abonenta danej sieci. przecież to nie do przyjęcia jest i za każda uzasadniona reklamacje należy się raczej wielki minus a nie pochwała.
Po pierwsze pytanie nie brzmi w kwestii reklamacji tylko działania BOK-u a po drugie nie każda rozmowa z konsultantem jest reklamacją i nie każda z nich, nawet reklamacyjna, załatwiona jest negatywnie więc dalej nie rozumiem dlaczego[i]Proponuje wszystkim którzy korzystają z Play, aby na propozycje oceniania konsultanta,zawsze i w każdej sytuacji oceniać negatywnie, dając 0. [/i] Dlaczego namawiasz ludzi do negatywnego oceniania pracy konsultanta (nie oferty i samopoczucia operatora) który stara się ci pomóc najlepiej jak potrafi????? Za co tak nienawidzisz konsultantów???
Widać nikt rozumie na tym forum w ogóle pojęcia reklamacji, której tak na prawdę nie powinno być gdyby operator działał jak powinien. Jeżeli są reklamacje to świadczy że operator nie wywiązuje się należycie z tego za co mu abonent płaci. Poza tym reklamacja załatwiona pozytywnie to powinno być jak najszybsze przywrócenie takiego stanu jaki był lub jaki powinien być, i duża rekompensata za niedogodności które abonent ma przez operatora. Zazwyczaj żaden z tych obowiązków nie jest w pełni zaspokojony. Ocena pozytywna przez abonenta świadczy że pochwalamy takie nieuczciwe zagrywki operatora. Sposób oceniania które wymyślił operator Play jest niewłaściwy i powinien być usunięty. Ja skończyłem ocenianie pochwalnie fuszerek od tego operatora, a inni jak chcą niech dalej chwalą za to ze są robieni w konia i za to jeszcze płacą. To jest po prostu kpina z abonentów.
~Prozak Radzę Ci odpuścić . Zacietrzewienie nie jest dobrym doradcą . Niestety nadal mylisz krytykę z totalną negacją , zaprzeczasz samemu sobie , a na dodatek Twoje wypowiedzi stanowią świetną pożywkę dla defekującego jadem trolla . Jeżeli Tego właśnie chcesz , to ośmieszaj się nadal . Pozdrawiam .
To nie totalna negacja tylko właściwa reakcja na to że moim zdaniem operator nie wywiązuje się dobrze z swoich obowiązków. A co do trolla to mało mnie on interesuje.
Też mam problem tzn. brak minut promo na dwóch numerach, pierwszy raz mi się zdarzyło! Trzeba pomyśleć o nowym opie tym bardziej że play nie obejmuje mnie 3G o lte nawet nie marzę.