Rok 2013 Play rozpoczął od wprowadzenia nowej ulepszonej oferty
postpaidowej w postaci FORMUŁ: S, M i L, które są kontynuacją gorąco
przyjętej przez klientów w roku ubiegłym, FORMUŁY 4.0, czyli oferty
zryczałtowanej z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci w
opłacie miesięcznej za jedyne 79zł.
Ponieważ jest to kolejna innowacja marki Play do jej wsparcia Play przygotował również nową platformę komunikacyjną.
Zaskoczy nas ona nie tylko sposobem opowiadania o wprowadzonej właśnie ofercie, ale też odświeżoną wizualizacją wszystkich elementów identyfikacji marki.
Niepodważalnym sukcesem marki Play jest fakt, że siedem na dziesięć osób przenoszących numer wybiera właśnie Play. Okazuje się, że w tym roku wśród nich będą także osoby znane i lubiane. Wykorzystując ten trend oraz fakt, że dotychczasowa współpraca z Kubą Wojewódzkim okazała się niekwestionowanym sukcesem dla marki Play, zaproszenie do udziału w kampanii kolejnych znanych nazwisk było oczywistym elementem strategii
komunikacyjnej marki. Bazując na wynikach badań marketingowych oraz wspólnych doświadczeniach, Operator zdecydował razem z Kubą, zaprosić następujące osobistości do pierwszej odsłony projektu: Agnieszkę Dygant, Magdalenę Różczkę oraz Macieja Stuhra.
Każda z tych osób opowiada w kampanii o wybranej przez siebie
ofercie. Kuba Wojewódzki, który jest już od dawna w Play, korzysta z popularnej oferty FORMUŁA 4.0, dzięki której kontaktuje się ze wszystkimi z Orange, T-Mobile, Plus i Play bez limitu. Natomiast
Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Maciej Stuhr promują zupełnie
nowe i idealnie dopasowane do swoich potrzeb FORMUŁY S, M i L w Play.
Akcja wszystkich spotów reklamowych rozgrywa się w salonie Play, do
którego trafiają Gwiazdy. Każdy ze spotów ma całkowicie odmienny charakter dopasowany do temperamentu każdego z bohaterów.
Agnieszka Dygant przeszła do Play, bo bardzo lubi dużo mówić. Wybrała więc FORMUŁĘ L, w której zarówno rozmowy jak i SMS-y oraz MMS-y do wszystkich w Play są bez ograniczeń. W tym abonamencie jest również 800 minut do wykorzystania na kontaktowanie się ze wszystkimi z pozostałych sieci.
Maciej Stuhr mówi tyle, ile musi, czyli w sam raz. Zdecydował się więc na FORMUŁĘ M, w której kontaktuje się ze wszystkimi w Play bez limitu i ma pakiet 400 minut na kontaktowanie się ze wszystkimi z innych sieci.
Magdalena Różczka czaruje swoim pięknym, zmysłowym głosem wszystkich w Play. Wybrała FORMUŁĘ S i ze wszystkimi w Play może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez żadnych ograniczeń.
Naszym gwiazdom właściwego wyboru oferty pomogła dokonać para sprzedawców. On – spokojny i opanowany, ona – wulkan energii. Ona rozpozna każdą gwiazdę zawsze i wszędzie. On wprost przeciwnie – zupełnie się w tym temacie nie orientuje. Ich odmienne charaktery są zabawnym dodatkiem do wszystkich spotów nowej platformy komunikacyjnej.
W ramach kampanii emitowane będą również trzy spoty produktowe. Pierwszym z bohaterów jest smartfon HTC z muzycznym
profilem Beats AudioTM, dzięki któremu filmy, gry i muzyka
zyskują studyjną jakość dźwięku. Drugim smartfonem jest Samsung Galaxy SIII mini, który ma ergonomiczny kształt i niezwykły wyświetlacz Super Amoled. A dla fanów gier przygotowana została oferta z nową konsolą Xbox 360 z grą Forza Motosport4 w prezencie. Wszystkie produkty dostępne są w Play już od złotówki.
Kolejną nowością jest usługa Audiobooki w Play. Już za 19,99 zł
miesięcznie można mieć dostęp do jednego audiobooka na miesiąc z całego
katalogu Audioteka.pl. Natomiast dla fanów muzyki, Play ma muzyczny
serwis Wimp z bazą 18-stu milionów utworów przez miesiąc zupełnie za
darmo.
Podsumowując, rok 2013 Play rozpoczyna mocnym wejściem i obiecuje,
że to nie koniec niespodzianek, jakie czekają na klientów i widzów w
najbliższym czasie.
Informacje o autorach:
Kreacja – Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor
kreatywny), Weronika Matyjek (art director), Maria Snopiekwicz-Otto
(copywriter), Jacek Wlazło (Client service), Celina Kozikowska (Client
service) , Małgorzata Malinowska (Client service)
Dom produkcyjny – Banana Republic<
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Mediowy – MediaCom
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk, Marta
Skrzypczak,
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
źródło: Play
Kan
Wszystko pięknie i fajnie ale jest jedno ale… cenniki telefonów zmieniają się w Play jak w kalejdoskopie. Przykładowo dla osoby przedłużającej umowę w planie taryfowym Formuła 4 z ceną abonamentu 129 zł był dostępny telefon Nokia Lumia 820 z extra bonusem czyli zestawem do ładowania bezprzewodowego w cenie 99 zł… Po czym po kilku godzinach w tymże planie taryfowym ten telefon kosztuje już 319 zł. A może za kilka godzin będzie to np. 579 zł… Taki sam skecz z cenami telefonów już miał w ostatnim czasie w tej sieci miejsce… Przykładem niech będzie Nokia Lumia 800 w cenie 159 zł…. po czym po kilku godzinach było to aż 679 zł, zmienione na… 569 zł… a w końcu chcą się pozbyć jej (ale tylko w kolorze niebieskim) w cenie 1 zł! Play niech najpierw poprawi jakość usług, w tym zasięg a później niech wariuje z cennikami… bo taka praktyka cenowa sprowadza się do tego, że mija się z celem z taka niepoważną siecią przedłużać umowę… Już lepiej przejść do konkurencji. Poważnej konkurencji.
Najwidoczniej ich klientom taka forma odpowiada skoro skupują towar na pniu. Narzekają inni, i owszem, bo nie zdążyli kupić po zastraszająco, porażającej cenie.
Play od dłuższego czasu niczym nowym nie zaskakuje. Zasięg zasięgiem. Faktycznie coś za dużo tych dziur bez zasięgu jest i to na otwartej przestrzeni a nie w jakiejś głuszy. Ceny telefonów cenami ale problem jest w czym innym – a mianowicie w dostępności telefonów z tzw. oferty… Co z tego, że są na stronie Play (sklep internetowy) skoro tak naprawdę nie można ich kupić bo ich zwyczajnie nie ma. Są ale tylko na wabia… To samo jest z telefonami w punktach Play (sklepach i salonach)… niby są, a jednak ich nie ma. A jeśli chodzi o Formuła 4 to w pozostałych sieciach tez są takie oferty bez limitu… Obecnie w Play bardziej opłaca się kupić nowy numer jak przedłużać umowę. W każdym bądź razie mnie Play niczym nie imponuje i zostaje u swojego operatora. 😛
Mam LG e400 od nie dawna.Do pewnego momentu miałem kalendarz…ale „zniknął”Jak przywrocić?
POsiadalem ten telefon 2 lata w tej chwili korzysta z niego moja dziewczyna telefon jak za taka cene jest swietny przez 2 lata zadnego problemu z nim nie bylo i do tej pory nie ma. Bateria jak to w spartfonie zalezy jak mocno telefon uzywasz ale od1,5 dnia do 3 dni.
Kampania taka sobie, zaraz się o niej zapomina. Narazie najlepiej Heyah sobie poradziła, przynajmniej ludzie przypomnieli sobie co nieco o leninie 😉