Rok 2013 Play rozpoczął od wprowadzenia nowej ulepszonej oferty
postpaidowej w postaci FORMUŁ: S, M i L, które są kontynuacją gorąco
przyjętej przez klientów w roku ubiegłym, FORMUŁY 4.0, czyli oferty
zryczałtowanej z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci w
opłacie miesięcznej za jedyne 79zł.

Ponieważ jest to kolejna innowacja marki Play do jej wsparcia Play przygotował również nową platformę komunikacyjną.

Zaskoczy nas ona nie tylko sposobem opowiadania o wprowadzonej właśnie ofercie, ale też odświeżoną wizualizacją wszystkich elementów identyfikacji marki.

Niepodważalnym sukcesem marki Play jest fakt, że siedem na dziesięć osób przenoszących numer wybiera właśnie Play. Okazuje się, że w tym roku wśród nich będą także osoby znane i lubiane. Wykorzystując ten trend oraz fakt, że dotychczasowa współpraca z Kubą Wojewódzkim okazała się niekwestionowanym sukcesem dla marki Play, zaproszenie do udziału w kampanii kolejnych znanych nazwisk było oczywistym elementem strategii
komunikacyjnej marki. Bazując na wynikach badań marketingowych oraz wspólnych doświadczeniach, Operator zdecydował razem z Kubą, zaprosić następujące osobistości do pierwszej odsłony projektu: Agnieszkę Dygant, Magdalenę Różczkę oraz Macieja Stuhra.

Każda z tych osób opowiada w kampanii o wybranej przez siebie
ofercie. Kuba Wojewódzki, który jest już od dawna w Play, korzysta z popularnej oferty FORMUŁA 4.0, dzięki której kontaktuje się ze wszystkimi z Orange, T-Mobile, Plus i Play bez limitu. Natomiast
Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Maciej Stuhr promują zupełnie
nowe i idealnie dopasowane do swoich potrzeb FORMUŁY S, M i L w Play.

Akcja wszystkich spotów reklamowych rozgrywa się w salonie Play, do
którego trafiają Gwiazdy. Każdy ze spotów ma całkowicie odmienny charakter dopasowany do temperamentu każdego z bohaterów.

Agnieszka Dygant przeszła do Play, bo bardzo lubi dużo mówić. Wybrała więc FORMUŁĘ L, w której zarówno rozmowy jak i SMS-y oraz MMS-y do wszystkich w Play są bez ograniczeń. W tym abonamencie jest również 800 minut do wykorzystania na kontaktowanie się ze wszystkimi z pozostałych sieci.

Maciej Stuhr mówi tyle, ile musi, czyli w sam raz. Zdecydował się więc na FORMUŁĘ M, w której kontaktuje się ze wszystkimi w Play bez limitu i ma pakiet 400 minut na kontaktowanie się ze wszystkimi z innych sieci.

Magdalena Różczka czaruje swoim pięknym, zmysłowym głosem wszystkich w Play. Wybrała FORMUŁĘ S i ze wszystkimi w Play może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez żadnych ograniczeń.

Naszym gwiazdom właściwego wyboru oferty pomogła dokonać para sprzedawców. On – spokojny i opanowany, ona – wulkan energii. Ona rozpozna każdą gwiazdę zawsze i wszędzie. On wprost przeciwnie – zupełnie się w tym temacie nie orientuje. Ich odmienne charaktery są zabawnym dodatkiem do wszystkich spotów nowej platformy komunikacyjnej.

W ramach kampanii emitowane będą również trzy spoty produktowe. Pierwszym z bohaterów jest smartfon HTC z muzycznym
profilem Beats AudioTM, dzięki któremu filmy, gry i muzyka
zyskują studyjną jakość dźwięku. Drugim smartfonem jest Samsung Galaxy SIII mini, który ma ergonomiczny kształt i niezwykły wyświetlacz Super Amoled. A dla fanów gier przygotowana została oferta z nową konsolą Xbox 360 z grą Forza Motosport4 w prezencie. Wszystkie produkty dostępne są w Play już od złotówki.

Kolejną nowością jest usługa Audiobooki w Play. Już za 19,99 zł
miesięcznie można mieć dostęp do jednego audiobooka na miesiąc z całego
katalogu Audioteka.pl. Natomiast dla fanów muzyki, Play ma muzyczny
serwis Wimp z bazą 18-stu milionów utworów przez miesiąc zupełnie za
darmo.

Podsumowując, rok 2013 Play rozpoczyna mocnym wejściem i obiecuje,
że to nie koniec niespodzianek, jakie czekają na klientów i widzów w
najbliższym czasie.

Informacje o autorach:

Kreacja – Grandes Kochonos

Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor
kreatywny), Weronika Matyjek (art director), Maria Snopiekwicz-Otto
(copywriter), Jacek Wlazło (Client service), Celina Kozikowska (Client
service) , Małgorzata Malinowska (Client service)

Dom produkcyjny – Banana Republic<

Reżyser – Tadeusz Śliwa

Dom Mediowy – MediaCom

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk, Marta
Skrzypczak,

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

źródło: Play

Kan