Pod hasłem „Orange – najlepsza sieć spośród trzech największych polskich operatorów”. Z dopiskiem: „według niezależnych badań przeprowadzonych przez jednego z konkurentów”, będzie przebiegała nowa kampania reklamowa pomarańczowej sieci.


Nie ma miesiąca, żeby jakiś operator nie ruszył w miasto i do telewizora z informacją, że ma fantastyczną sieć, powołując się na różne, niezależne badania. Nadgorliwców musiała nawet przywoływać do porządku szefowa UKE. To nas nie zraziło. Będziemy szli tą drogą, ale z oszczędności wykorzystamy marketingową pracę innych. Pierwszy krok stawiamy już dzisiaj z hasłem „Orange – najlepsza sieć spośród trzech największych polskich operatorów”. Z dopiskiem: „według niezależnych badań przeprowadzonych przez jednego z konkurentów”. Badania pod tym linkiem. A billboard`y od przyszłego tygodnia znajdziecie na wszystkich polskich ulicach – poinformował na swoim blogu rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński.

Reklama nawiązuje do raportu z finału Akcji Smart Net Surfers, o której informowaliśmy: Tutaj, z której wynikało, że „Najtaniej wyszedł Orange”

źródło: Orange

Kan