Red
Bull
i Play rozpoczynają współpracę w zakresie usług mobilnych. Od
2 września zaproponują polskim klientom nową ofertę telefonii
komórkowej Red Bull Mobile, dostępną w sieci Play
– w wersji na kartę i z abonamentem.

Od 2 września w sklepach w całej Polsce dostępny będzie starter Red
Bull Mobile na kartę
, w ramach którego klienci Play otrzymają m.in.
6 pakietów po 222 SMS-y, 1 GB danych na start oraz darmowe pakiety
internetowe po każdym doładowaniu. Po wykorzystaniu pakietów można
będzie dalej korzystać z internetu za darmo, jednak ze zmniejszoną
prędkością. Każdy starter Red Bull Mobile zawiera w opakowaniu
dodatkowo puszkę napoju Red Bull. Red Bull Mobile na abonament
to dwie dopasowane taryfy z abonamentem za 66 zł i 88 zł, w ramach
których otrzymuje się dużą paczkę minut wymienialnych na SMS-y
oraz pakiety danych. Podobnie jak w ofercie na kartę, po przekroczeniu
pakietów dalej nie płaci się za transmisję danych, a zmniejszana jest
tylko jej prędkość. Poza tym otrzymuje się również darmowe
nielimitowane połączenia w ramach Red Bull Mobile i Play oraz darmowy
dostęp do Facebooka, nk i przede
wszystkim portalu mobilnego Red Bull Mobile m.redbullmobile.pl.

W ramach oferty Red Bull Mobile można będzie wybrać jeden z trzech
specjalnie przygotowanych smartfonów, dających pełny i łatwy dostęp do
Świata Red Bulla. Każdy z telefonów działa z systemem Android i ma
unikalny, jedyny w swoim rodzaju design Red Bull Mobile. Dla tych,
którzy posiadają już swój telefon, Red Bull Mobile oferuje kamerkę
akcji GoPro Hero HD do nagrywania w jakości filmów podczas imprez czy
uprawiania sportów ekstremalnych.

Oferta Red Bull Mobile to nie tylko atrakcyjne taryfy, ale także
unikalny bilet do Świata Red Bulla w postaci mobilnego portalu Red Bull
Mobile oraz unikalnych przedsięwzięć, w które angażuje się marka Red
Bull. Portal gwarantuje stały dostęp do wydarzeń Red Bulla w Polsce i
na świecie, unikalne klipy i atrakcyjne aplikacje. Użytkownicy Red Bull
Mobile mogą także wygrać realne bilety ma wydarzenia sportowe i
muzyczne, poznać ich kulisy i głównych bohaterów.

Red Bull Mobile to również niezliczona ilość aplikacji i gier, jak
na przykład gra Red Bull X–Fighters (ponad 2 miliony ściągnięć na
świecie) czy Konkurs Lotów Red Bull. Aplikacja Red Bull Music Academy
Radio umożliwi dostęp do ekskluzywnych nagrań, koncertów, wywiadów i
innych wydarzeń muzycznych. Red Bull TV pozwoli na oglądanie programów
telewizyjnych na ekranie komórki – mix wydarzeń sportowych i
muzycznych, bezpośrednie transmisje i materiały zza kulis dostępne
przez 24 godziny na dobę. Dostęp do zawartości całego portalu,
aplikacji i gier jest bezpłatny.

Strategiczne partnerstwo Red Bull Mobile i Play oparte jest na
komplementarności pomiędzy tymi dwoma firmami, Play rozszerzył
różnorodność swojej oferty na kartę i podjął działalność w nowych
sektorach, podczas gdy Red Bull Mobile czerpie korzyści z
szerokopasmowej infrastruktury sieci komórkowej i doświadczenia Play

– powiedział Alexander Koppel (CCO, Red Bull Media House GmbH).

W erze smartfonów i mobilnego kontentu, Red Bull Mobile to nowa
propozycja dla polskich klientów dająca im dostęp do ekscytującego
świata Red Bulla na wyciągnięcie ręki. Największa polska sieć 4G
umożliwi klientom dostęp do treści Red Bulla w każdym miejscu. Ta
oferta wzmocni rozwój Play – już dziś najszybciej rosnącego operatora
komórkowego
w Polsce
” – powiedział Bartosz Dobrzyński CMO PLAY.

źródło: Play

Kan