Hello City Alert to moduł aplikacji smart city, dostępny dla wszystkich miejscowości w Polsce. Dzięki niemu mieszkańcy mogą być na bieżąco informowani o aktualnych wydarzeniach, podejmowanych działaniach czy zbliżających się zagrożeniach.

W marcu oferta INEA skierowana do jednostek samorządowych i biznesu została rozszerzona o aplikację mobilną Hello City. Ułatwia ona przede wszystkim dwukierunkową komunikację lokalnych władz z mieszkańcami. W odpowiedzi na wydarzenia oraz zagrożenia związane z wirusem COVID-19 w Polsce, INEA przygotowała i udostępnia specjalny moduł aplikacji, którego celem jest wspieranie administracji polskich miast w komunikacji z mieszkańcami w sytuacjach kryzysowych. Hello City Alert umożliwia wysyłanie powiadomień do mieszkańców i informowanie ich na bieżąco o podjętych działaniach czy istotnych kwestiach organizacyjnych. Dzięki powiadomieniom typu push, informacje te szybko i skutecznie trafiają do wszystkich mieszkańców korzystających z aplikacji.

 

W dzisiejszej sytuacji usługi INEA nabierają większego znaczenia. Umożliwiają nie tylko pracę zdalną, komunikację czy zakupy online. Korzystają z nich także szpitale, służby mundurowe, jednostki samorządowe. Hello City Alert to doskonałe narzędzie do komunikacji lokalnych samorządów z mieszkańcami. Widzimy, jak świetnie sprawdza się w miejscach, które już korzystają z aplikacj Hello City, czyli w Wągrowcu, Żerkowie i Wysokiej. Dlatego w związku z wyjątkową sytuacją w naszym kraju podjęliśmy decyzję o szerokim udostępnieniu tego modułu za symboliczną opłatą” – komentuje Hello City Alert Michał Bartkowiak, Prezes INEA S.A.

 

Moduł Hello City Alert dostępny jest dla wszystkich miejscowości w Polsce przez 3 miesiące za 1zł.  Więcej na temat aplikacji znaleźć można na stronie internetowej: hellocity.pl Aplikacja mobilna jest do pobrania na urządzenia z systemem Android i iOS.