twojafirma.dialog.pl to adres nowego serwisu internetowego, który DIALOG uruchomił dla małych firm. Portal w sposób bardzo przejrzysty prezentuje specjalną ofertę DIALOGu i ułatwia kontakt z operatorem, także na czacie on-line.

Nasza komunikacja opiera się na założeniu, że właściciel małej firmy to „ktoś, kogo znamy, ktoś, kogo problemy i oczekiwania są nam bliskie” – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu. – Wielu właścicieli małych firm dopiero wkracza w świat biznesu i nie dysponuje specjalistyczną wiedzą na temat zagadnień ekonomicznych czy nowości na rynku usług telekomunikacyjnych. Portal twojafirma.dialog.pl ma być miejscem, w którym znajdą niezbędne wskazówki, ale także informacje o specjalnie przygotowanej dla nich ofercie DIALOGu i wynikających z niej korzyściach – dodaje.

Nowy serwis ma uporządkowaną strukturę i prezentuje szczegółowe informacje na temat internetu, telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz oferty pakietowej, czyli produktów DIALOGu przygotowanych specjalnie dla małych firm. Przedsiębiorca sam decyduje, w jaki sposób chce komunikować się z operatorem – ma do wyboru cztery możliwości, w tym opcję rozmowy z konsultantem on-line. Może też wysłać zapytanie poprzez formularz, skontaktować się telefonicznie z TeleCentrum lub osobiście spotkać się z doradcą w sieci sprzedaży na terenie całego kraju.

W serwisie użytkownicy mają możliwość zapisu do subskrypcji specjalnego newslettera, z którego będą mogli na bieżąco dowiadywać się o nowościach w ofercie DIALOGu oraz sprawdzać aktualne informacje dotyczące funkcjonowania mikrofirm na polskim rynku. Serwis umożliwia też łatwy dostęp do portali społecznościowych. Za jego budowę i wdrożenie odpowiadała agencja hyperCREW.

źródło: Telefonia DIALOG

Kan