Polskie firmy dostają nowe narzędzie do komunikacji z klientami. SMSAPI udostępnia interfejs, który pozwala na przesyłanie wiadomości za pomocą komunikatora WhatsApp. Potencjał platformy, z której korzysta 2 mld użytkowników na świecie i wg. badania Gemius ok. 8,9 mln w Polsce, zaczynie odkrywać nasz rodzimy biznes.
Wiadomość przesłana przez komunikator, którą odbiorca wcześniej subskrybował, potrafi być krótka i prosta jak SMS, a innym razem zawierać szczegóły oferty. W załączniku może być bilet, kupon rabatowy czy link do instrukcji obsługi w formie wideo. Przy niewielu odbiorcach nie ma problemu, by robić to samodzielnie z telefonu, ale kto chce działać na większą skalę, powinien skorzystać z narzędzia, które automatyzuje biznesową komunikację. Takie rozwiązanie dla firm właśnie wprowadzamy
Przyszłość komunikacji mobilnej
Będziemy mogli zaoferować klientom to w czym już jesteśmy świetni, czyli prostotę, szybkość i skuteczność komunikacji plus nowe interaktywne możliwości. Jedną z nich jest uruchomienie bota, który automatycznie i szybko odpowie na najbardziej typowe pytania (np. o godziny otwarcia, menu czy dostawę), zanim do akcji wkroczy firmowy konsultant. Jak wynika z naszego badania, już co czwarty użytkownik internetu spotkał się z obsługą przez bota komunikując się z marką. Co ważne, większość oceniła ten fakt pozytywnie
Zostaw komentarz