e-Handel2018-01-20T15:02:53+01:00

E-HANDEL

E-handel stał się dziś mobilny

By |11 lipca 2015 07:56|e-Handel, Internet mobilny, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Najnowsze globalne dane wskazują na to, że zakupy z aplikacji mobilnych zaczynają prześcigać te, dokonywane z poziomu urządzeń desktopowych. Według danych z rynku polskiego udział urządzeń mobilnych w zakupach eCommerce wygląda następująco: smartfon 7.5% (Android 5.3%, iPhone 2.0%), tablet 7.1% (Android 3.0%, iPad 4.1%), desktop 85.4%

Dostęp do Windows Store w Plusie z telefonów pre-paid

By |3 lipca 2015 10:47|e-Handel, Microsoft, Newsy, Operatorzy, Plus, Taryfy komórkowe, Telefony|

Klienci sieci Plus korzystający z urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym firmy Microsoft mogą już w wygodny sposób robić zakupy w Sklepie Windows. Usługa została udostępniona z początkiem lipca bieżącego roku i pozwala na zakupienie dostępnych tam produktów przez użytkowników wszystkich rodzajów ofert w Plusie (Abonament, Mix, Na Kartę).

Handel kwitnie w internecie

By |3 lipca 2015 10:12|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek|

Według analityków firmy PMR w 2014 roku Polacy kupili w e-sklepach towary o wartości ponad 27,3 mld złotych. To o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdaniem badaczy tempo wzrostu rynku w najbliższych latach utrzyma się na wysokim poziomie. Tylko w ciągu ostatnich sześciu lat liczba e-sklepów zwiększyła się kilkukrotnie. Jeszcze w 2006 roku w Polsce było ich niecałe 3 tysiące, teraz pojawiają się szacunki mówiące nawet o 20 tysiącach.

iOS vs. Android: Użytkownicy Apple wydają nawet dwa razy więcej

By |2 lipca 2015 10:59|Android, Apple, e-Handel, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje|

Android i iOS od lat należą do najpopularniejszych systemów operacyjnych w Polsce. Ich użytkownicy różnią się jednak nie tylko wyborem oprogramowania sterującego ich urządzenia przenośne, lecz również swoimi nawykami związanymi z zakupami. Android najczęściej wykorzystywany do zakupów w sieci. Użytkownicy iOS kupują do dwóch razy droższe produkty.

Allegro.pl wprowadzi nowy system rekomendacji

By |29 czerwca 2015 11:41|e-Handel, Newsy, Rynek|

Gravity R&D rozpoczął współpracę z Allegro.pl. Podczas udanego programu pilotażowego przeprowadzonego w 2014 roku firma Gravity była odpowiedzialna za dostarczenie spersonalizowanych rekomendacji, prezentowanych w wybranych obszarach serwisu, w celu zwiększenia współczynników wartości towarów sprzedanych na platformie (GMV) oraz klikalności (CTR)

Reklama sklepu internetowego przy ograniczonym budżecie. Z czego warto skorzystać?

By |25 czerwca 2015 08:00|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Opinie ekspertów, Poradniki, Rynek|

Uruchomienie sklepu internetowego wcale nie jest trudnym zadaniem. Kwestie techniczne zwykle wykonuje zewnętrzna firma, a właściciele dbają o wyposażenie i logistykę sklepu. Wielu firmom wydaje się, że szeroka oferta i ładna szata graficzna przyciągną klienta i zagwarantują powodzenie biznesu. Nic bardziej mylnego.

Czy nowe prawa konsumenta rzeczywiście są korzystne dla polskich klientów?

By |24 czerwca 2015 11:01|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Prawo, Raporty i prezentacje, Rynek|

25 czerwca 2015 roku mija pół roku od wprowadzenia nowych praw konsumenta. W swoim najnowszym raporcie porównywarka cen idealo.pl postanowiła sprawdzić, czy polskie sklepy internetowe rzeczywiście wprowadziły ustawowo określone zmiany i w jakim stopniu wpłynęły one na udogodnienia dla konsumentów.

Checkout w polskich sklepach internetowych

By |17 czerwca 2015 11:32|e-Handel, Internet, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|

Długotrwały proces zamówienia w sklepie internetowym jest jednym z powodów, dla których klienci porzucają swoje koszyki. Choć pomyślnie zakończony checkout na stronach polskich sprzedawców zajmuje średnio 3,68 etapu, najczęściej spotykanym rozwiązaniem są 4 kroki, których przejście decyduje o decyzji konsumentów o finalizacji zakupów. Czy zawsze trzeba podać numer telefonu?

Omnichannel, czyli sprzedaż przez wiele kanałów

By |3 czerwca 2015 07:19|e-Handel, Newsy, Rynek, Wywiady|

Polacy coraz częściej robią zakupy przez internet, przede wszystkim ze względu na szybkość i wygodę. Większość klientów nawet podczas zakupów nie rozstaje się ze smartfonami czy tabletami. Wi-Fi w centrum handlowym stało się standardem, podobnie aplikacja mobilna, która informuje o aktualnych promocjach - przekonuje Lidia Deja, szef marketingu i PR w Apsys Polska.

Relacja z targów E-meeting

By |12 maja 2015 11:22|e-Handel, Newsy, Rynek|

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy? „Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Amazon odnotowuje stratę netto w I kwartale 2015 roku

By |11 maja 2015 13:47|e-Handel, Finanse, Newsy, Rynek|

Amazon odnotował wzrost wielkości sprzedaży o 15% w I kwartale 2015 roku (w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym), podczas gdy sprzedaż firmy eBay w tym samym czasie zwiększyła się o 4%. Łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży, jakie wypracował Amazon za pośrednictwem strony amazon.co.uk w pierwszych trzech miesiącach tego roku to 22 mld dolarów.

mBank i PayU udostępniają mobilny e-przelew na jedno kliknięcie

By |16 kwietnia 2015 16:00|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Operatorzy, Płatności, Tablety|

Obok mTransferu, przydatnego podczas płacenia za zakupy w internecie, klienci mBanku mogą korzystać z nowej metody płatności – jeszcze szybszej, stworzonej z myślą o powiększającej się grupie użytkowników bankowości mobilnej. Dzięki nowemu mTransferowi mobilnemu za zakupy w sieci można zapłacić jednym kliknięciem bezpośrednio z rachunku bankowego.

Gdzie są granice nasycenia polskiego rynku e-commerce?

By |27 marca 2015 07:17|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek|

Polski rynek handlu internetowego rozwija się bardzo dynamicznie. W 2001 roku jego wartość wyniosła około 110 mln PLN, a już w 2014 r. było to ponad 27 mld PLN. Jest to bardzo duży skok, choć warto zwrócić uwagę na fakt, że obecnie e-commerce stanowi jedynie ok. 6% PKB. Jest to również tylko kilka procent wartości całego handlu w Polsce. Czy to oznacza, że w Polsce jeszcze przez wiele lat możemy być pewni każdego roku dwucyfrowego przyrostu e-handlu?

Całe polskie e-commerce i m-commerce w jednym miejscu

By |26 marca 2015 12:02|e-Handel, Newsy, Rynek|

80 stoisk wystawców z branży e-commerce i m-commerce, tysiące zwiedzających, pokazy i warsztaty dla sklepów online prowadzone przez specjalistów w ramach Szkoły e-Commerce Polska. Już 5 maja 2015 roku w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym odbędą się targi E-meeting. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po rejestracji na stronie internetowej imprezy.

Co kupujemy i jak płacimy w e-sklepie?

By |26 marca 2015 07:41|e-Handel, Internet, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Taryfy komórkowe|

Zakupy w sklepach internetowych stają się powoli nową świecką tradycją. Wraz z nią poznajemy nowe metody płatności i dostawy. Czy tak gwałtowny rozwój e-zakupów wpłynął także na bardziej nowoczesne podejście do płatności? Odpowiedź na to pytanie i wiele innych informacji znajdą Państwo w raporcie Agito.

Internet staje się wygodnym i najpopularniejszym kanałem sprzedażowym

By |17 marca 2015 10:47|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek|

Intensywny rozwój handlu elektronicznego w Polsce rozpoczął się w pierwszej dekadzie XXI wieku. Jak podaje w swoim raporcie Deloitte, w latach 2006–2012 wartość gospodarki internetowej w Polsce podwoiła się i w 2012 roku osiągnęła wartość 93 mld złotych, a wartość polskiego handlu elektronicznego wyniosła 21,5 mld złotych. Komentarz Krzysztofa Szuberta, eksperta BCC, ministra ds. cyfryzacji w Gospodarczym Gabinecie Cieni BCC.

Jaki powinien być e-sklep w 2015 roku?

By |14 marca 2015 07:23|e-Handel, Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Opinie ekspertów, Rynek|

Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 13 tysięcy sklepów internetowych i choć rynek wydaje się już nasycony, specjaliści przewidują, że w 2015 roku wzrośnie liczba e-sklepów w takich kategoriach jak „motoryzacja”, „dom i ogród”, czy „produkty spożywcze”. Ogromna konkurencja powoduje, że nowym podmiotom coraz trudniej jest znaleźć swoje miejsce na rynku. Konkurować można nie tylko ceną.

e-commerce: Jak sprzedawać w kanale mobilnym. 5 praktycznych wskazówek

By |25 lutego 2015 07:07|e-Handel, Internet mobilny, Newsy, Opinie ekspertów, Poradniki, Rynek|

W ostatnich 12 miesiącach ruch generowany na stronach przez urządzenia mobilne wzrósł o ponad 60 proc., a dochody w handlu internetowym, generowane w kanale mobilnym, odnotowały wzrost o ponad 100 proc. Te dane pokazują, że mobile to nie chwilowy trend, tylko kierunek rozwoju dla sklepów. I to zarówno tych internetowych, jak i stacjonarnych. Oto 5 praktycznych wskazówek, dzięki którym dowiesz się jak sprzedawać więcej w mobile’u.

Zablokowane konto Allegro – cyberprzestępcy usiłują wykraść dane

By |24 lutego 2015 17:17|e-Handel, Inne, Newsy, Tablety|

Po raz kolejny cyberprzestępcy usiłują wykraść dane logowania użytkowników do serwisu aukcyjnego Allegro. Tym razem e-mail, który mówi o blokadzie konta Allegro prosi o wprowadzenie danych poprzez specjalnie spreparowany link, który może nie tylko przesłać wszystkie dane do logowania do konta w niepowołane ręce (a także numery połączonych z Allegro kart kredytowych), ale również zainfekować komputer złośliwym oprogramowaniem.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry