Zarówno akcesoria jak i samo urządzenie zostało wykonane z dobrej jakości materiałów i nie można mieć co do tego żadnych zastrzeżeń. Kabelek jest wystarczająco długi i elastyczny, więc montaż za podsufitką nie będzie uciążliwy.

Niewątpliwym atutem opisywanego urządzenia jest jego wygląd oraz sposób montażu. Wygląd rejestratora przypominać może kamerkę internetową aniżeli sprzęt do rejestrowania trasy przejazdu. Rejestrator to mała kulka, która w pewnym momencie zostaje ścięta a na jej płaskiej powierzchni umieszczony został mały wyświetlacz. Naprzeciwko wyświetlacza umieszczono obiektyw kamerki z sześciowarstwowym szkiełkiem. Lewa strona to przycisk włączenia, mikrofon oraz dioda informująca o pracy urządzenia, zaś z prawej strony pod zaślepką znalazło się miejsce na slot karty pamięci, gniazdo do podłączenia kabelka USB (bądź ładowarki) oraz przycisk resetujący urządzenie (standardowo za pomocą szpilki bądź cienkiego spinacza). Na dolnej krawędzi umieszczono głośnik oraz małe przyciski funkcyjne. Górna krawędź zarezerwowana została do magnetycznego połączenia ze stacją przymocowaną na stałe do szyby bądź kokpitu. Tu może pojawić się problem dla osób, które często zmieniają samochody – główna stacja mocowana jest za pośrednictwem taśmy dwustronnej, więc częsty montaż / demontaż może być nieco uciążliwy. Zaletą za to jest błyskawiczny i banalny – magnetyczny sposób montażu samej kamerki do stacji. Kamerkę bardzo szybko możemy zdjąć i zabrać ze sobą bądź obrócić w lewo/prawo (o 360 stopni), gdy na przykład chcemy nagrywać wszystko to, co dzieje się wewnątrz pojazdu bądź po bokach. Bardzo przydatne może być dla kierowców taksówek bądź właścicieli flot transportowych chcących mieć podgląd na swoich kierowców i ich kabin w samochodach ciężarowych. Niestety taki sposób montażu nie jest idealny; o ile swobodnie możemy kamerkę obracać w kierunku lewo/prawo tak już góra dół nie mamy takiej możliwości. Jeśli mamy szybę pod dużym, bądź niewielkim kątem, to nie mamy możliwości regulacji w pionie i pozostaje nam poszukanie innej możliwości i dogodnego miejsca montażu kamerki. Dla większości jednak użytkowników zakres regulacji jest wystarczający.

Z jednej strony niewielkie wymiary urządzenia powodują, iż jest ono dyskretne i łatwo można je schować na przykład za lusterkiem. Z drugiej strony skutkuje to tym, iż wyświetlacz jest na tyle mały, że będąc w podróży niewiele na nim dostrzeżemy, nie mówiąc już o jakiejkolwiek zmianie ustawień. Trzeba odpiąć go do bazy i mieć blisko przy sobie by cokolwiek zmienić.

Patrząc na to z innej strony to w zasadzie ustawienia wprowadzamy raz – zazwyczaj przed montażem, bądź sporadycznie zmieniamy coś w opcjach podczas dalszego użytkowania. Oczywiście nie popieram „bawienia się” kamerką podczas prowadzenia pojazdu.