Minął rok od otwarcia Komputronik Megastore w Warszawie, pierwszego w Polsce centrum nowoczesnych technologii. W tym czasie poszerzona została oferta RTV i AGD, zaś sam salon stał się istotnym punktem na mapie Warszawy. Z okazji pierwszych urodzin na klientów czekały liczne promocje na sprzęt elektroniczny oraz turniej gier komputerowych.


Warszawski Komputronik Megastore powstał w kwietniu 2013 roku jako nowoczesny sklep z elektroniką oraz salon ekspozycyjny sklepu internetowego www.komputronik.pl. Na powierzchni 2 tys. mkw. prezentowana jest szeroka oferta sprzętu IT, elektroniki użytkowej oraz nowe technologie przeznaczone dla gospodarstw domowych i firm. Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka (podobne jak na Komputronik.pl) i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar. Dobrze zaopatrzony magazyn obsługuje zarówno sklep stacjonarny, jak i internetowy. Dodatkowo, klienci tego ostatniego mogą na terenie Warszawy skorzystać również z usługi Turbokurier, zapewniającej dostawę zakupionych produktów w ciągu 2 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia.


W warszawskim Komputronik Megastore znajduje się również Strefa Gier, w której odbywają się premiery i turnieje gier, a także Strefa Wiedzy, przeznaczona do prezentacji produktów, szkoleń oraz eventów. W ciągu ostatniego roku salon uzyskał pierwotnie zakładaną formę również dzięki poszerzaniu oferty o sprzęt AGD oraz coraz intensywniej rozwijającej się kategorii produktów elektroniki użytkowej, takiej jak smartfony. Powstała również specjalna strefa dla nowinek technicznych.

Sukces sklepu w Warszawie, a ostatnio również w Poznaniu pokazuje, że formuła Megastore była właściwym kierunkiem. Oba salony są pozytywnie oceniane przez klientów i współpracujących z nami producentów. Oprócz ekspozycji i sprzedaży sprzętu elektronicznego regularnie staramy się organizować specjalne szkolenia, prezentacje, premiery czy turnieje gier, tak aby klient przychodził do naszych salonów nie tylko na zakupy, ale również w celach poznawczych i rozrywkowych. Same atrakcje związane z pierwszymi urodzinami warszawskiego Komputronik Megastore zgromadziły w ciągu dwóch dni ponad 2 tysiące osób – podsumowuje Joanna Tobiszowska, Dyrektor Działu Marketingu Komputronik S.A.


W dniach 17 i 18 maja w Komputronik Megastore w Warszawie odbył się drugi na świecie publiczny pokaz gry Dying Light na goglach Oculus Rift, które przenosiły graczy w świat wirtualnej rzeczywistości 3D. Przygotowane zostały również stoiska z XBOX i Kinect z grami Zumba Fitness oraz Kinect Sports. Niekwestionowanym hitem pierwszych urodzin warszawskiego Komputronik Megastore był Wielki Turniej League of Legends Komputronik & MSI, w którym wystartowały 24 drużyny wyłonione w eliminacjach on-line. Profesjonalni gracze rywalizowali ze sobą o atrakcyjne nagrody, w tym płyty główne oraz dyski zewnętrzne, zaś sam turniej był transmitowany na żywo online. Sklep przygotował również obniżki cen sprzętu elektronicznego.

Również w okresie letnim na klientów salonów Komputronik Megastore w Warszawie i Poznaniu czekać będą atrakcyjne wydarzenia oraz promocje.

źródło: Komputronik

Kan