REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Autor: Kan2017-08-29 08:39 | | toshiba | laptop | notebook
Kan
Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0

Toshiba Tecra X40-D - 14-calowy laptop już w Polsce

Nowa seria 14-calowych biznesowych laptopów Toshiba Tecra X40-D jest już dostępna w Polsce. To rozwiązania dla profesjonalistów często pracujących poza biurem. Modele z serii X40-D wyposażono w kamery na podczerwień umożliwiające logowanie przy pomocy rozpoznawania twarzy oraz bardzo jasną, dotykową matrycę Full HD IPS. Cena modelu Tecra X40-D-10G to 6,499 zł brutto.

Toshiba Tecra X40-D
Toshiba Tecra X40-D

Dane użytkowników modeli Tecra X40-D są bezpieczne dzięki rozwiązaniom takim jak SecurePad z czytnikiem linii papilarnych wbudowanym w touchpad i kamera IR do rozpoznawania twarzy wspierającymi Windows Hello i Intel® Authenticate. Kluczowym zabezpieczeniem biznesowych laptopów Toshiba jest autorski BIOS chroniący przed nieautoryzowanym dostępem.

Nowe urządzenia klasy premium są wyjątkowo smukłe (16,9 mm) i lekkie (1,25 kg). Magnezowa obudowa w kolorze Onyx Blue z lekkimi złotymi zawiasami i szczotkowanym wykończeniem sprawia, że przyciągają wzrok, ale również są niezwykle stabilne i odporne na wstrząsy.

Toshiba Tecra X40-D-10H jest wyposażona w procesor Intel Core i7-7500U, 512 GB dysk SSD i 16 GB pamięć DDR4. Innowacyjny hybrydowy system chłodzenia gwarantuje niskie zużycie energii przy maksymalnej wydajności. Laptopy z systemem Windows 10 Pro pracują na baterii aż do 11 godzin.

Nowe modele Toshiba Tecra X40-D wyposażono w wiele wygodnych rozwiązań. Są to m.in. dwa złącza USB typu C, porty USB 3.0 i HDMI, slot MicroSD oraz zintegrowany czytnik SmartCard. Można je łączyć ze stacją dokującą Thunderbolt 3 Dock.

Wbudowane stereofoniczne głośniki Harman Kardon i oprogramowanie DTS Sound zapewniają znakomitą jakość dźwięku. Podświetlana klawiatura uławia pisanie przy słabym lub zgaszonym świetle.

Toshiba Platinum Support Service zapewnia całą gamę usług skracających przestoje w przypadku jakichkolwiek usterek. Rozwiązanie bazuje na naprawie sprzętu u klienta następnego dnia roboczego realizowanej przez certyfikowanego specjalistę Toshiba oraz diagnozie telefonicznej umożliwiającej jak najszybszą interwencję. Na czas usuwania usterek dysk twardy lub SSD zostaje u klienta. Usługa dostępna jest we wszystkich krajach niezależnie od miejsca zakupu laptopa. Oznacza to, że międzynarodowe firmy mogą z niej korzystać w każdej lokalizacji w regionie. Klienci Platinum Support Service mają dostęp do dedykowanego account managera i Toshiba Business Support Portal.

źródło: Toshiba

Kan


Oceń ten artykuł w skali od 1 do 5.
Tagi: | toshiba | laptop | notebook Wykop Sledzik Google drukuj Poleć 0
Komentarze: 0 | Napisz komentarz | Zobacz wszystkie komentarze na forum >>


Napisz komentarz
Nick
  


Pogrubienie    Kursywa    Podkreślenie    Adres email    Cytat    Link    Obrazek    Film Youtube - wklej pełny link   

Wpisz kod z obrazka. Zaloguj się, żeby dodawać komentarze bez ograniczeń.
Wysłać powiadomienie email przy nowych odpowiedziach?






Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 792

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne
// dodatkowy kod na dole strony (intext)