Polski dystrybutor smartfonów firmy DOOGEE informuje, że z dniem 1 listopada 2015 roku, wszystkie smartfony pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji są oznakowane. Hologram DOOGEE Polska umieszczony jest na pudełku. DOOGEE Polska przypomina też, że wszystkie urządzenia pochodzące z polskiej dystrybucji objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym w przypadku klientów indywidualnych. Firmom gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy. Wszelkie naprawy gwarancyjne realizowane są w Polsce, w serwisie w Warszawie. Lista sklepów oferujących smartfony DOOGEE z oficjalnej polskiej dystrybucji, znajduje się pod tym adresem. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT.DOOGEE Polska


W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi realizacji gwarancji na terenie Polski, dystrybutor uruchomił nowy system przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych oraz wprowadził rejestr numerów IMEI smartfonów oferowanych przez DOOGEE Polska.

Baza danych telefonów pochodzących z Oficjalnej Dystrybucji Doogee Polska:

Dzięki temu w łatwy i szybki sposób każdy z użytkowników produktów firmy DOOGEE może sprawdzić, czy jego urządzenie pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji. W przypadku poprawnej weryfikacji, wyświetlona zostanie nazwa modelu oraz data wprowadzenie go do systemu. Jeśli jednak numer IMEI nie zostanie znaleziony w naszej bazie danych oznacza to, że smartfon nie pochodzi z polskiej dystrybucji, i tym samym wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy urządzenia. DOOGEE Polska nie bierze odpowiedzialności za smartfony niepochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji.

W celu zgłoszenia reklamacji oraz sprawdzenia statusu naprawy odsyłamy na zakładki Serwis.

źródlo: DOOGEE Polska

Kan