Polski dystrybutor smartfonów firmy DOOGEE informuje, że z dniem 1 listopada 2015 roku, wszystkie smartfony pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji są oznakowane. Hologram DOOGEE Polska umieszczony jest na pudełku. DOOGEE Polska przypomina też, że wszystkie urządzenia pochodzące z polskiej dystrybucji objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym w przypadku klientów indywidualnych. Firmom gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy. Wszelkie naprawy gwarancyjne realizowane są w Polsce, w serwisie w Warszawie. Lista sklepów oferujących smartfony DOOGEE z oficjalnej polskiej dystrybucji, znajduje się pod tym adresem. Do każdego zakupu dołączany jest paragon lub faktura VAT.DOOGEE Polska
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi realizacji gwarancji na terenie Polski, dystrybutor uruchomił nowy system przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych oraz wprowadził rejestr numerów IMEI smartfonów oferowanych przez DOOGEE Polska.
Baza danych telefonów pochodzących z Oficjalnej Dystrybucji Doogee Polska:
Dzięki temu w łatwy i szybki sposób każdy z użytkowników produktów firmy DOOGEE może sprawdzić, czy jego urządzenie pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji. W przypadku poprawnej weryfikacji, wyświetlona zostanie nazwa modelu oraz data wprowadzenie go do systemu. Jeśli jednak numer IMEI nie zostanie znaleziony w naszej bazie danych oznacza to, że smartfon nie pochodzi z polskiej dystrybucji, i tym samym wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować bezpośrednio do sprzedawcy urządzenia. DOOGEE Polska nie bierze odpowiedzialności za smartfony niepochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji.
W celu zgłoszenia reklamacji oraz sprawdzenia statusu naprawy odsyłamy na zakładki Serwis.
źródlo: DOOGEE Polska
Kan
Kolejny plus dla nich, widze, ze sie staraja i o to wlasnie chodzi. Ci co sie beda starac beda miec klientow. Niech jeszcze popracuja nad uplynnieniem, calkiem juz niezlego, wsparcia w postaci aktualizacji. Nie ma nic lepszego jak reklama kiedy jeden klient poleca produkt drugiemu.
Lepiej niech zamieszczą jakąs aktualizację firmware, bo na razie to jedna wielka porażka. Poza tym sprzedają towar na allegro z cenami o 30% niższymi niż w sklepie – i tam jakoś nie oferują gwarancji – a z chin można sobie samemu sprowadzić i będzie 50% taniej
I to się nazywa prokonsumenckie podejście do klienta
Czesc wsystkim! Nie moge znalezc pilk do support tego telefona.
Nie kupujcie tego telefon. Masakra i nie ma supportu. online
Nim kupicie doogee weźcie pod uwagę, że każde pęknięcie na obudowie servis uznaje za „uszkodzenie mechaniczne” i telefon traci gwarancję!
Telefon jak by nie był dobry, to SERWIS jest tylko w Wawie autoryzowany a tam ten serwis tyłka nie urywa, zastanawiam się czy w ogóle wiedzą jak naprawiać te telefony. Kolejna sprawa 41 czy 42 dni mają na naprawę 😀 KPINA!
A telefony się psują, głośnik jak widać po postach ludzi jest nagminną awarią w T6Pro też się sypie.
Nie kupie więcej telefonu tej firmy, między innymi przez duży problem z serwisowaniem i podejściem do klienta. Kiedyś tak w serwisie noki było, nim upadła.
szczelił wyświetlacz a niby pancernik
czy gwarancja obejmuje naprawe