Do obowiązków powierzonych Eskadrze należeć będą m.in. obsługa BTL, adaptacje kampanii ATL, kreacja kampanii internetowych, organizacja eventów i działań niestandardowych.
Grupa Eskadra zwyciężyła w lutowym przetargu na zaplanowanie i egzekucję kampanii wprowadzającej na polski rynek jedynego w swoim rodzaju urządzenia Sony Ericsson Xperia PLAY – pierwszego smartfonu z systemem Android i konsolą z certyfikatem PlayStation.
Trwająca właśnie kampania Xperii PLAY odbywa się pod hasłem Work Smart Play Hard i opiera się o filozofię zdrowego rozsądku oraz równowagi między pracą i bezkompromisową rozrywką.
źódło: Grupa Eskadra
Kan
Miałem okazję obejrzeć ten filmik i mogę powiedzieć, że jest unikalny! świetne są te pulsujące napisy , jak tylu ludzi razem się porusza! mam nadzieję, że więcej takich filmów będziemy mogli oglądać w przyszłości!
Też dołączę do Ciebie. Film jest absolutnie sprytny i pomysłowy. Dobrze, że przekroczyli tą granicę reklam tradycyjnych i już nudnych, absolutnie nic nie mówiących. Korzystają z samego człowieka. To jest twórczość. Wielka gratulacja.
a to był pomysł udziału polskiego?? czy w innych krajach też organizowali takie akcje? bo jeżeli to prawdziwy polski happening, no to jestem dumny z nich 😀 ob dalej !! 🙂