Firma Samsung rozwija swoje Centrum Obsługi Klienta. Teraz ze wsparcia można skorzystać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Kontakt możliwy jest poprzez infolinię, wiadomość e-mail lub czat.

Kontaktując się z konsultantem można uzyskać informacje o urządzeniach marki Samsung, ich funkcjach czy możliwościach zakupu, porady techniczne, a także zgłosić reklamację w ramach gwarancji producenta.

Wprowadzenie nowych zasad pracy naszego zespołu wsparcia to odpowiedź na potrzeby klientów – mówi Jarosław Orski, szef serwisu w Samsung Electronics Polska. W związku z tym, że coraz więcej osób finalizuje zakupy online, możliwość uzyskania informacji i odpowiedzi na dodatkowe pytania niezależenie od pory czy dnia tygodnia to duże udogodnienie. Warto pokreślić, że zdecydowaliśmy się na utrzymanie w modelu 24/7 wszystkich trzech kanałów kontaktu – infolinia, e-mail i czat.

Infolinia Samsung dostępna 24/7

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://www.samsung.com/pl/info/contactus/