Już po raz piąty ruszył Mio Grand Tour – program partnerski producenta nawigacji samochodowych, firmy Mio Technology. W nowej odsłonie uproszczony został system naliczania bonusów, zmniejszyła się także liczba urządzeń, którą dealer musi zakupić aby uzyskać korzyści. W nowym programie liczy się także szybkość – atrakcyjne nagrody czekają na tych, którzy jako pierwsi ukończą zadania przewidziane w programie.

Mio Grand Tour to wielka podróż po wirtualnej mapie Europy. Wykonując specjalnie przygotowane zadania w napotkanych na trasie punktach POI uczestnicy zabawy mają szansę na dodatkowe premie pieniężne. Nowością w tegorocznej edycji jest nagroda za pierwsze miejsce na mecie wirtualnej podróży: dealerzy, którzy dotrą tam jako pierwsi w swoich kategoriach zdobędą telewizory LCD.

Zmiany w sposobie naliczania bonusów

Zmianom uległy zasady naliczania bonusów. W najnowszej edycji Mio Grand Tour partnerzy łatwiej i szybciej osiągną korzyści wynikające z udziału w programie, ponieważ bonus dealerski przyznawany jest już po zakupie 10 urządzeń Mio, niezależnie od modelu.

Wykonywanie zadań w punktach POI daje dodatkowe premie finansowe, a nagroda za pierwsze miejsce wprowadza element rywalizacji – niezbędny dla dobrej zabawy. Naturalnie utrzymaliśmy walory edukacyjne naszego programu, dzięki czemu osoby biorące udział w naszym programie partnerskim będą miały okazję poznać wiele ciekawostek na temat Europy, a przy okazji pogłębią wiedzę na temat sprzedawanych nawigacji Mio” – wyjaśnia Tarik Hassan, Marketing Manager CEE z firmy Mio Technology.

Najnowsza edycja Mio Grand Tour potrwa przez cały 2012 rok. Program partnerski Mio Technology skierowany jest do partnerów handlowych firmy, którzy kupują nawigacje producenta u jego autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski.

Jak dołączyć?
Więcej informacji na temat V edycji Mio Grand Tour oraz szczegółowa lista korzyści wynikających z dołączenia do programu znajduje się na stronie: http://pl.miograndtour.com/.

źrodło: Mio Technology

Kan