Flagowy sklep Huawei został zaprojektowany nie tylko jako przestrzeń produktowa, ale przede wszystkim miejsce, w którym fani marki mogą spotykać się ze sobą. W przyszłości członkowie społeczności Huawei będą tam dzielić się swoimi pasjami, na przykład podczas kursów fotografii mobilnej, które zorganizują i poprowadzą sami na terenie sklepu.

W nowym sklepie na konsumentów czeka aż 120 konsultantów, którzy doradzą w zakupach, ale także szczegółowo opowiedzą o wszystkich produktach i usługach. W całym sklepie działa sieć 5G, dzięki czemu klienci mogą doświadczyć ultraszybkiej prędkości sieci nowej generacji na urządzeniach Huawei.

Sklep został zbudowany w Shenzhen, mieście, w którym mieści się główna siedziba Huawei – w parku technologicznym MixC World.

– Prace nad flagowym sklepem rozpoczęliśmy już w 2017 roku. Wybór miejsca był oczywisty – Shenzhen jest międzynarodowym centrum technologii i innowacji, a MixC World, park technologiczny w samym środku miasta, przyciąga ludzi, którzy poszukują unikalnych doświadczeń związanych z technologią, sztuką i modą. Nasz flagowy sklep Huawei powstał w samym sercu technologicznego świata i chcemy, aby łączył wszystkich fanów innowacji, jakimi są klienci Huawei – mówi Richard Yu, CEO w Huawei Consumer Business Group.

Trzypiętrowy budynek, wykonany głównie ze szkła, wyposażony jest w system Intelligent Environmental Control System, oparty na technologii Huawei Hilink, która automatycznie reguluje światło, temperaturę i wilgotność w budynku, aby zapewnić klientom jak najlepsze warunki przebywania w nim. Sklep wyróżnia się przyjaznymi dla środowiska rozwiązaniami – na przykład filcowy materiał, którym wykończono sufity i ściany, wykonany został z plastiku pochodzącego z recyklingu, a podłoga wyłożona jest marmurem pochodzenia naturalnego.

Źródło:
huawei.com