Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Opinie ekspertów, Pozostałe, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Top7, Wywiady-Huawei i HONOR ogłaszają nowe cele dla strategii dwóch marek

Huawei i HONOR ogłaszają nowe cele dla strategii dwóch marek

CEO Richard Yu, Dyrektor Wykonawczy Huawei Consumer BG ogłosił nowe, strategiczne cele firmy na swoim oficjalnym koncie Sina Weibo:

  1. Huawei zostanie największym producentem smartfonów na świecie.
  2. HONOR zostanie drugim największym producentem smartfonów w Chinach i czwartym na świecie.
  3. Firma zamierza wspierać markę HONOR w zakresie rozwoju najnowocześniejszych produktów oraz kontynuować swoje inwestycje w obszarach innowacji technologicznych, kanałów dystrybucyjnych i strategii sprzedaży detalicznej w ramach konsekwentnej strategii dwóch marek, wiążącej Huawei i Honor. Wyróżnikiem obu marek pozostanie przyszłościowe nastawienie oraz zaangażowanie w budowę świata inteligentnej komunikacji, pozbawionej ograniczeń.

Richard Yu jest przekonany, że „Huawei Consumer BG rozpoczyna nowy etap rozwoju marki” i że „Huawei i HONOR jeszcze w tym roku mają szansę zostać największym producentem smartfonów na świecie”.

Nowe cele pojawiają się w następstwie realizacji przez firmę siedmiu strategicznych celów, wyznaczonych przez Richarda Yu w 2012 r., które obejmowały:

  1. Transformację z produkcji ODM bez własnej marki dostosowanej do wymagań operatora w niezależną markę OEM.
  2. Wzrost jakości inteligentnych terminali z produktów z najniższej półki w produkty ze średniej i najwyższej półki.
  3. Zaprzestanie sprzedaży najtańszych telefonów z segmentu feature, zapewniających wysoką sprzedaż przy niskich zyskach.
  4. Wykorzystanie procesora Hi-Silicone quad-core i chipa Balong.
  5. Rozwój sektora handlu elektronicznego.
  6. Zaprojektowanie interfejsu Emotion UI w celu udoskonalenia doświadczeń użytkowników.
  7. Osiągnięcie wiodącej roli w globalnym przemyśle sprzętu komputerowego.

Dział Huawei Consumer Business (elektroniki użytkowej) odpowiada obecnie za największą część przychodów firmy, odnotowując wzrost o 48,4% i wyprzedzając dział Carrier Network Business (rynku operatorskiego). W zeszłym roku dział Consumer Business osiągnął sprzedaż na poziomie 348.9 miliardów juanów ze wzrostem o 45,1% w stosunku do roku poprzedniego i może się pochwalić największym wkładem w ogólny zysk firmy.

HONOR ugruntował swoją pozycję lidera, odnotowując znaczący wzrost sprzedaży pomimo globalnego spadku koniunktury. Jak podaje firma IDC, globalny rynek smartfonów odnotował w ostatnich trzech kwartałach 2018 r. spadek o 3,1% w stosunku do roku poprzedniego, jednak HONOR przełamał ten trend, osiągając wzrost o 27,1%. Marka odnotowała również w 2018 r. wzrost międzynarodowej sprzedaży o 170% w stosunku do roku poprzedniego. HONOR zajął drugie miejsce w globalnej sprzedaży online, osiągając w 2018 r. wzrost o 29,4% w stosunku do roku poprzedniego [źródło: IDC Worldwide Mobile Phone Tracker, 2018].

HONOR wprowadził w tym roku na rynek szereg nowych technologii, świadczących o wiodącej pozycji marki, m.in.:

– 3D TOF: HONOR View20 jest wyposażony w nowy sensor TOF (Time of Flight) 3D w systemie tylnego aparatu, umożliwiający funkcje wykrywania głębi, śledzenia ruchu i rejestrowania ruchu w czasie rzeczywistym. Cieniutki transformer 3D posiada funkcje gier sterowanych ruchem 3D, kształtowania 3D i Magic AR.

– Ekran All-View: HONOR View20 posiada ekran o przekątnej 6,4-cala, rozdzielczości 2310×1080 pikseli i 398 ppi. Nowy wyświetlacz na całej powierzchni wyposażony jest w innowacyjny aparat, wbudowany bezpośrednio w ekran, co pozwoliło zrezygnować z powszechnie stosowanego notcha, zajmującego relatywnie dużo miejsca w panelu przednim, na rzecz niewielkiego otworu o średnicy zaledwie 4,5 mm., w którym osadzony jest aparat przedni. Dzięki tym rozwiązaniom HONOR View20 spektakularnie poszerza pole widzenia, przy stosunku powierzchni ekranu do powierzchni urządzenia sięgającym aż 91,8%. Proporcje ekranu 19:5:9 są bliskie kinowym, dzięki czemu HONOR View20 zapewnia niezapomniane wrażenia podczas oglądania filmów.

– 5G: Huawei i HONOR mogą się poszczycić głębokim zaangażowaniem na wszystkich trzech poziomach rozwoju sieci: od sieci 3G, przez 4G aż po sieć 5G w chwili obecnej: pierwsza wiązała się z wprowadzaniem standardowych i kluczowych rozwiązań patentowych; druga z dostarczaniem i weryfikacją rozwiązań sprzyjających rozwojowi sieci; trzecia obejmuje marki smartfonów oparte na kreowaniu rozwiązań 5G i produkcji usług, związanych z najróżniejszymi aplikacjami 5G. HONOR pełni wiodącą rolę w zakresie taktycznego planowania rozwiązań 5G i planuje wprowadzić na rynek pierwszy telefon komórkowy 5G jeszcze w tym roku, jak zapewniał prezes marki HONOR, George Zhao, na Mobile World Congress 2019.

„HONOR jest u progu kolejnego przełomu i nie da nas się zatrzymać. Trudności tylko nas wzmacniają. Każdy dzień jest dla nas okazją, by zaoferować fanom HONORA jeszcze wyższą jakość. Najlepsze jest jeszcze przed nami”, powiedział George Zhao.



Autor |2019-04-09T11:49:02+02:009 kwietnia 2019 11:49|Kategorie: Huawei, Inne, Internet, Newsy, Opinie ekspertów, Pozostałe, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Top7, Wywiady|Tagi: , , , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.