Jesteś tutaj:-, Huawei, Inne, Internet, Newsy, Produkty z Chin, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7, Wydarzenia-Huawei startuje z pierwszą w swojej historii telewizyjną kampanią teaserową

Huawei startuje z pierwszą w swojej historii telewizyjną kampanią teaserową

„P jak piękna fotografia” to hasło nowej kampanii Huawei, która poprzedza główne działania promocyjne nadchodzącej serii smartfonów P30. Kampania teaserowa wystartuje 1 marca i po raz pierwszy w historii marki obejmie telewizję. Działania potrwają do 26 marca, czyli do dnia globalnej premiery nowych flagowców w Paryżu.

 

Kampania teaserowa „P jak piękna fotografia” nawiązuje do wysokiej jakości zdjęć, jakie można wykonywać smartfonami Huawei. Wieloletnia współpraca firmy z legendarną marką Leica z każdą nową serią smartfonów dostarcza innowacyjne rozwiązania fotograficzne, wnoszące fotografię mobilną na coraz wyższy artystyczny poziom.

 

Od 1 marca Key Visual kampanii będzie widoczny na nośnikach reklamowych w całej Polsce, a od 11 marca rozpocznie się emisja spotu teaserowego w telewizji oraz w kanałach digital, w tym social media.

– Po raz pierwszy w historii Huawei, kampania teaserowa będzie prowadzona również w telewizji. Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych produktów i wzbudzenie chęci zakupu. W tym celu, od 11 marca aż do dnia globalnej premiery, do milionów Polaków dotrze wyjątkowo dynamiczny i nowoczesny spot zapowiadający serię P30. Głęboko wierzymy w nadzwyczajne możliwości fotograficzne naszych smartfonów, tym bardziej, że poprzedni model z tej serii, Huawei P20 Pro, od prawie roku uchodzi za najlepszy fotograficzny smartfon świata obok naszego drugiego flagowca, Huawei Mate20 Pro. W spocie teaserowym bawimy się różnymi skojarzeniami z literą P i fotografią, ale nie ujawniamy do końca designu nowego produktu. Zostawiamy miejsce na domysły i późniejszą niespodziankę – kolejne spoty teaserowe, które zostaną zaprezentowane w digitalu – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.

Huawei P30 

Kampania teaserowa potrwa do 26 marca, czyli do dnia paryskiej premiery serii P30. Po premierze ruszy główna kampania nowych smartfonów.

 

Smartfony Huawei z serii P opracowane są z myślą o użytkownikach, którzy poszukują urządzeń o najwyższej jakości wykonania, świetnym designie i najlepszych aparatach. Zeszłoroczny model P20 Pro uznany został za „Najlepszy fotograficzny smartfon roku” przez TIPA, międzynarodowe stowarzyszenie wydawców prasy fotograficznej. Urządzenie docenili również specjaliści DxOMark, tworzący ranking najlepszych fotograficznych smartfonów świata – P20 Pro przez ponad 10 miesięcy od premiery zajmował w tym rankingu pierwsze miejsce, a od miesiąca jest drugi tuż za najnowszym flagowcem Huawei – Mate20 Pro. Uznanie dla P20 Pro wyraziło także stowarzyszenie European Hardware Association, tytułując go najlepszym smartfonem roku.

 

Pierwszy materiał teaserowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=1YSms3us4c4&feature=youtu.be



Autor |2019-03-01T05:57:26+02:001 marca 2019 05:57|Kategorie: Android, Huawei, Inne, Internet, Newsy, Produkty z Chin, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7, Wydarzenia|Tagi: , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. Gatts 1 marca 2019 w 12:41 - Odpowiedz

    Huawei się stara to widać ale jak Apple nie polepszy swojego aparatu fotograficznego w najnowszym chociażby iPhone Xs , który nie ma co się nawet równać ze starym już Huawei P20 Pro to będzie mi niezmiernie przykro bo Chińczycy w końcu zaczną zawyżać ceny.
    No ale jak chcesz mieć najlepszy aparat na rynku w smartfonie to musisz wybrać Huawei no i teraz chociażby Samsung S10+ , który dodatkowo bardzo daleko z tyłu zostawił konkurencję jeżeli chodzi o jakość zdjęć wykonywanych przez przedni aparat do selfie.
    Pewnie tą wadę braku dobrego aparatu do selfie poprawi także Huawei P30 Pro.Właśnie a co z Apple? Uważam , że nic bo kto wybiera tylko produkty tej firmy nie potrzebuje dobrego aparatu fotograficznego , dużo miejsca na dane w przypadku podstawowej wersji więc ta amerykańska firma nie musi się wysilać.

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.