W wakacje, które są najlepszym okresem na bliższe i dalsze wyprawy, szczególnie doceniamy funkcjonalność towarzyszących nam, na co dzień urządzeń. Amatorzy aktywnego spędzania czasu, z pewnością docenią opaskę TalkBand B2. Wakacje to także przede wszystkim mnóstwo zdjęć, również i na ten problem, Huawei znalazło rozwiązanie – smartfon z funkcją robienia zdjęć „malowanych światłem” P8.


Dla mnie ta chińska firma to absolutni mistrzowie wzornictwa. Praktycznie każdy ich smartfon rodziny „P” miał w sobie to „coś”, co odróżniało go od zalewu niemal identycznych terminali. Ba, to całkiem świetnie przemyślane urządzenia, z rewelacyjną funkcją robienia zdjęć „malowanych światłem”, jak podkreśla Huawei w materiałach prasowych. Huawei P8 kontynuuje minimalistyczne wzornictwo serii P, cechujące się wyjątkową elegancją, trwałością i jakością wykonania. Wzornictwo serii P spotyka się z ogromnym zainteresowaniem na całym świecie. Globalna sprzedaż serii Ascend P6 osiągnęła 5 milionów sztuk w 50 państwach. Sprzedaż Ascend P7 zamknęła się na poziomie 4 milionów sztuk w ponad 100 krajach w zaledwie 6 miesięcy od premiery. Recenzowany flagowiec Huawei P8, w przeciągu pierwszych dwóch miesięcy od premiery obecny jest na 52 rynkach i sprzedał się w ponad milionowym nakładzie.


Huawei P8 specyfikacja:

  • Układ: 8-rdzeniowy procesor Kirin 930 (4 × 1,5 GHz Cortex-A53 + 4 × 2 GHz Cortex-A53e)
  • Ekran: 5,2-calowy ekran o rozdzielczości Full HD
  • Pamięć: 16 lub 64 GB ROM, 3 GB RAM + gniazdo kart microSD
  • Aparat:
    główny aparat 13 Mpx, matryca RBGW, procesor jakości DSLR, optyczna stabilizacja obrazu, obiektyw o jasności F/2,0, m. Nagrywanie i odtwarzanie wideo 1080p

    przedni aparat 8 Mpx
  • Bateria: 2680 mAh
  • System operacyjny: Android 5.0 Lollipop
  • Wymiary: 144,9 x 72,1 x 6,4 mm
  • Masa: 144 g
  • Łączność: LTE, Wi-Fi 802.11 n, Bluetooth 4.1+LE, NFC


W czasach nasycenia rynku różnego rodzaju towarami, cena oraz użyteczność produktu to nie jedyne kryteria zakupowe, którymi kierują się konsumenci. W procesie dokonywania wyborów konsumpcyjnych klienci coraz częściej kierują się opakowaniem jako wyznacznikiem jakości produktu, przynależności do określonej warstwy społecznej lub mody. Opakowanie „przemawia” do klienta, niejednokrotnie będąc głównym czynnikiem wyborów zarówno przemyślanych, jak i impulsywnych.
Według terminologii marketingowej opakowanie stanowi jedno z narzędzie marketingu. W przypadku P8 Huawei próbują nam wmówić, że wyjęcie smartfona z opakowania będzie doświadczeniem z jednej strony niezwykłym, a z drugiej naturalnym i prostym, takim jak sięgnięcie po nową książkę na półce.


Marketing ma swoje prawa, ale wyciągając P8 z opakowanie ma się wrażenie, że tak powinno się pakować smartfony z „górnej półki”. Co więcej, bardzo solidnie wykonane akcesoria – ładowarka, kabel USB, dobrej jakości słuchawki, szpilka do szufladki, nie są po prostu luźno wrzucone do środka, lecz elegancko poukładane w przegródki.