Jesteś tutaj:-, Aplikacje, Apple, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Płatności-T-Mobile Usługi Bankowe – nowa bankowość mobilna na Android i iOS

T-Mobile Usługi Bankowe – nowa bankowość mobilna na Android i iOS

T-Mobile Usługi Bankowe, wspólny projekt Alior Banku i T-Mobile, udostępnia klientom nową bankowość mobilną. To nowa jakość w zakresie designu, funkcjonalności, ale też jedno z nielicznych rozwiązań zaprojektowanych tak, by stale być o krok przed innymi. Dzięki nowej aplikacji mobilnej klienci mogą bankować szybciej, łatwiej i wygodniej niż na komputerze. T-Mobile Usługi Bankowe będzie wprowadzenie innowacyjnego systemu bankowości transakcyjnej.


Lawinowo rośnie grono klientów na co dzień kontaktujących się z bankiem za pośrednictwem telefonów i tabletów. Według najnowszego raportu portalu prnews.pl liczba aktywnych użytkowników bankowości mobilnej osiągnęła 6,3 mln osób na koniec II kwartału 2016 roku (wzrost o 2 mln r/r). To blisko połowa wszystkich użytkowników bankowości internetowej, z której według ostatnich danych Związku Banków Polskich korzysta już ponad 13 mln Polaków. Na ten trend T-Mobile Usługi Bankowe przygotowało kompleksową odpowiedź.


Oddajemy w ręce naszych klientów jedno z najbardziej zaawansowanych na rynku rozwiązań mobilnych do zdalnego zarządzania finansami. Zaawansowane, ale przy tym proste w obsłudze. Zadbaliśmy o to, żeby nasi klienci mogli od razu skorzystać z aplikacji tak łatwo, jakby używali jej wcześniej dziesiątki razy. Intuicyjna jak nigdy dotąd, i co więcej, zachwycająca estetyką i użytecznością kluczowych dla klientów funkcji. Nowa aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe została od początku do końca zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami i przy wykorzystaniu najlepszej dostępnej technologii. Wszystkie rozwiązania wykorzystują natywny ekosystem operacyjny, a ich logika jest spójna ze specyfiką nawigacji systemów Google Android i Apple iOS. Wierzę, że wszystko to sprawi, że bankowość mobilna T-Mobile Usługi Bankowe szybko trafi na listę ulubionych aplikacji naszych obecnych i przyszłych klientów – powiedziała Magdalena Proga-Stępień, Dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe.

Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe jest zbudowana w oparciu o zasadę „Mobile First”. Oznacza to, że większość nawet złożonych operacji można wykonać z telefonu. Dotyczy to też procesu otwarcia konta, aktywacji aplikacji czy nawet obsługi rachunku firmowego. Nie ma potrzeby przełączania się do bankowości internetowej.

Co ważne, na wielości funkcji i zastosowań, nie ucierpiało doświadczenie klienta. Łatwe i bezpieczne logowanie, prezentowanie informacji przed zalogowaniem oraz płynne i wygodne działanie, wykorzystujące przyzwyczajenia nawigacyjne klientów i odpowiadające na ich oczekiwania, były głównymi celami przy projektowaniu aplikacji. Bankowość mobilna T-Mobile Usługi Bankowe została przygotowana od podstaw i niezależnie na każdy z systemów, a przez to jest w pełni zgodna z ich logiką i specyfiką nawigacji. W rezultacie aplikacja staje się integralną częścią systemu, w którym działa klient.

Duże znaczenie ma też innowacyjne podejście do projektowania i unikalna technologia wykorzystana w aplikacji, pozwalająca na dynamiczny rozwój i modyfikacje oraz trwałą przewagę konkurencyjną w przyszłości. – Postawiliśmy na mocne fundamenty. Całość procesu analizy i produkcji aplikacji podporządkowaliśmy metodologii Atomic Design. Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe składa się kilkuset osobno zaprojektowanych elementów, które można dowolnie konfigurować i wykorzystywać w nowych rozwiązaniach. To wymagające i unikalne podejście, ale daje możliwość wprowadzania modyfikacji i aktualizacji w rekordowych czasach. Głównymi beneficjentami takiego podejścia są oczywiście nasi klienci, bo nowe funkcje i kolejne udogodnienia mogą otrzymywać na długo przed innymi – powiedział Krzysztof Suchan, Dyrektor Działu Rozwoju Systemów i Kanałów.

Jak przystało na narzędzie oparte o najnowsze trendy i innowacje, aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe oddaje w ręce klientów szereg udogodnień. I tak, zamiast logować się wpisując uciążliwe hasła, wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych. W przypadku telefonów z systemem Android można skorzystać z logowania gestem.

Integracja z systemem płatności BLIK pozwala na opłacenie zakupów w sklepie przy wykorzystaniu wyłącznie telefonu lub swobodne wypłacenie środków z bankomatu. Saldo konta i trzy ostatnie transakcje klienci T-Mobile Usługi Bankowe mają zawsze pod ręką. Te informacje zobaczą tuż po włączeniu aplikacji, bez konieczności logowania. Mogą też skorzystać z widgetów, dostępnych zarówno na system Android jak i iOS.

Przelewy to jedna z kluczowych funkcji, z której korzystają użytkownicy bankowości mobilnej. Twórcy aplikacji wzięli sobie to do serca. Zamiast tworzyć listy przelewów i definiować stałych odbiorców, opracowano „ekosystem płatniczy”. Aplikacja sama zapamięta kontrahentów i da do nich szybki i łatwy dostęp. A przelew można zainicjować w najbardziej intuicyjnych kontekstach np. z historii płatności czy klikając na kontakt w telefonie.

Istotnym udogodnieniem jest wygodna wyszukiwarka – zawsze pomoże odnaleźć to, czego potrzeba. Przeszuka nie tylko historię transakcji, ale też funkcje, kontakty, szablony czy bankomaty. Pozwala również szybciej i wygodniej zablokować kartę gdy będzie to konieczne.

Z kolei żeby zawnioskować o kredyt gotówkowy wystarczy kliknięcie.

Aplikacja bankowości mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe potrafi też sama zadbać o to, żeby telefon na kartę był zawsze doładowany. Wystarczy określić kwotę, którą telefon ma być stale zasilony i w razie potrzeby górny limit wydatków w miesiącu.

Do omówionych funkcji, w najbliższym czasie dołączą kolejne, w tym m.in.: zamawianie karty debetowej i kredytowej, rozkładanie na raty zakupów dokonanych kartą kredytową, natychmiastowa pożyczka z rachunku karty kredytowej, natychmiastowa pożyczka w procesie preweryfikacji oraz otwieranie kont oszczędnościowych i kont dodatkowych. T-Mobile Usługi Bankowe planuje też udostępnić klientom technologię HCE, pozwalającą na dokonywanie płatności bezstykowych telefonem.

Wprowadzeniu na Internet mobilny. Wystarczy, że będą aktywnie korzystać z konta.

Nowa bankowość mobilna to nie jedyna nowość w T-Mobile Usługi Bankowe. Już wkrótce zostanie udostępniona zupełnie nowa bankowość internetowa. Jest zaprojektowana zgodnie z koncepcją Material Design i spójna z logiką aplikacji mobilnej, a przez to idealnie z nią współgra. Nowy serwis internetowy jest oczywiście wykonany w technologii Responsive Web Design (RWD), co pozwala na optymalne dopasowanie do urządzenia klienta: desktopa, tabletu czy smartfona. W komplecie nowe kanały obsługi zdalnej T-Mobile Usługi Bankowe dają klientom niespotykany komfort użytkowania.

źródło: Alior Bank

Kan



Autor |2016-10-26T11:43:00+02:0026 października 2016 11:43|Kategorie: Android, Aplikacje, Apple, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Płatności|Tagi: , , , |10 komentarzy

10 komentarzy

  1. GLIWICE 26 października 2016 w 10:06 - Odpowiedz

    a telefony Lumia? Windows?

    • krzysiek 26 października 2016 w 17:43 - Odpowiedz

      to jest już martwy system

    • srolu 28 października 2016 w 05:20 - Odpowiedz

      właśnie. co z użytkownikami Windows?

  2. wlo 26 października 2016 w 11:39 - Odpowiedz

    Gdzie można poczytać o tej aplikacji? Bo na stronie banku nie zauważyłem nic na ten temat (mówię o aplikacji mobilnej w ogóle).

  3. charles 26 października 2016 w 12:44 - Odpowiedz

    tmobile UB ma mieć faktycznie też nową stronę? jeśli chodzi o apkę to przede wszystkim BLIK na plus, ale z tym ostroznie

  4. Thx 26 października 2016 w 18:53 - Odpowiedz

    Blik głęboko ukryty, a na płatność HCE jak zwykle jeszcze trzeba czekać, w PKO BP już od lutego wszystkie te funkcje są dostępne…

    • Blom 26 października 2016 w 19:01 - Odpowiedz

      Dlatego zakłada się konto w BANKACH takich jak PKO, mBank, ING a nie parabankach.

  5. Petro 26 października 2016 w 20:53 - Odpowiedz

    Mam konto w T-mobile Usługi Bankowe i nie narzekam. Bardzo chciałbym, aby bank o Polskim kapitale zaoferował takie warunki, a z chęcią bym od nich odszedł.

    • Blom 26 października 2016 w 21:19 - Odpowiedz

      A jakież to ma warunki? Sync to miał warunki, dopóki nie przejęła ich różowa zaraza.

  6. tuituitui 26 października 2016 w 21:24 - Odpowiedz

    Czy w T-Mobile nadal jest ta koszmarna aplikacja, którą trzeba obsługiwać szpilką, a kombinacje kodów przypominają równania różniczkowe? To była jakaś masakra… i jeden z głównych powodów, dla których uciekłem do Orange Finanse.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.