Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją.

Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

 

W związku z tym:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
    „Future in finance services. Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty – śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
    (Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?)
  • Tomasz Witt – Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. Wraz z Patrykiem Goździkiem– Team Leaderem Zespołu Doradców Klienta – Santander Bank Polska S.A.
    „Technologie biometryczne w bankowości”
    (- Czym jest Biometria?
    – Czy Biometria może budować biznes?
    – Czy Biometria to kolejny gadżet?
    – Czy Biometria to przyszłość?)
  • Iwona Muskalska– Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank Śląski
  • dr inż. Olga Sobolewska– Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
  • Wojciech Ogórek– Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
  • Magdalena Żyta-Wójcik– IT Architect, ING Bank Śląski

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 1

      Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

  • komunikacja czatowa i telefoniczna
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

 

Grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!

Link do rejestracji:

http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai