Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją.
Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.
W związku z tym:
Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:
„Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”
Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.
Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai
Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:
- Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
„Future in finance services. Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty – śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
(Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?) - Tomasz Witt – Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. Wraz z Patrykiem Goździkiem– Team Leaderem Zespołu Doradców Klienta – Santander Bank Polska S.A.
„Technologie biometryczne w bankowości”
(- Czym jest Biometria?
– Czy Biometria może budować biznes?
– Czy Biometria to kolejny gadżet?
– Czy Biometria to przyszłość?) - Iwona Muskalska– Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank Śląski
- dr inż. Olga Sobolewska– Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
- Wojciech Ogórek– Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
- Magdalena Żyta-Wójcik– IT Architect, ING Bank Śląski
Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:
- komunikacja czatowa i telefoniczna
- chatboty
- self service
- optymalizacja kosztów i pracy
- analiza i rozpoznawanie mowy
- wirtualni asystenci
- bezpieczeństwo danych
- aspekty prawne
Grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!
Link do rejestracji:
Zostaw komentarz