Zespół Pracuj.pl zaprasza na specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”. W cyklu rozmów eksperci i ekspertki przekazują wskazówki dotyczące tego, jak najlepiej zarządzać zarobkami. Słuchacze podcastu dowiedzą się, czy pieniądze to nadal temat tabu, jak skutecznie negocjować podwyżkę i czy można zaplanować swoje wynagrodzenie.

Prowadzącym tego wyjątkowego sezonu „Dobrej roboty” jest Marcin Łukasik – producent podcastów i wideokastów, dziennikarz i prowadzący w Radiu ZET, RMF FM i 4FUN.TV. Odcinki podcastu „Dobra robota: zarobki” dostępne są m.in. na Spotify, Apple Podcast i innych najpopularniejszych platformach streamingowych.

 

Poruszane zagadnienia

  • Z rozmowy z Ulą Zając-Pałdyną słuchacze dowiedzą się, jak skutecznie negocjować podwyżkę.
  • Iza Czaplewska opowiada o tym, jak planować wydatki i budować poduszkę finansową.
  • O tym, jak zmienić pracę, by więcej zarabiać mówi Dorota Sierakowska.
  • Sierakowska dzieli się także tym, jak zarządzać swoimi zarobkami, a jak oszczędnościami.
  • Adam Dębowski podpowiada, jak zacząć rozmawiać o pieniądzach w domu, a jak w pracy.

 

Dobra robota – dobre zarobki

„Dobra robota” to seria podcastów, której celem jest pomoc słuchaczom w odnalezieniu się na rynku pracy ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Z dotychczasowych odcinków słuchacze mogli dowiedzieć się między innymi, jak pokierować swoją karierą zawodową i jak odnaleźć złoty środek pomiędzy pracą a życiem prywatnym. W najnowszej serii z cyklu, eksperci i ekspertki omówią temat zarobków, podpowiadając Polakom jak najskuteczniej zarządzać budżetem i jak nie bać się o nim rozmawiać.

 

Kampania Zarobki.Pracuj.pl “Wszystko, co chcieliście widzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać” w założeniu ma przynieść odbiorcom konkretną wiedzę o tym, jak w trudnych okolicznościach rynkowych, zadbać o swoje finanse. W naszych działaniach skupiamy się, na odważnym mówieniu o wynagrodzeniach. W ramach kampanii powstała nowa strona internetowa zarobki.pracuj.pl, ale także praktyczne narzędzia, takie jak kalkulator wynagrodzeń. To także szereg artykułów o tematyce finansowej. Pięć spotkań z ekspertkami i ekspertami jest dostępnych dla odbiorców w formie filmów wideo oraz nowych odcinków podcastu „Dobra robota”. – mówi Anna Hołdyńska, koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu w Grupie Pracuj.

 

image processing20220628 1295784 ac4ssx

W ramach cyklu zaproszeni goście przekazują wskazówki dotyczące tego, jak najlepiej zarządzać tym, co zarabiamy. Z odcinków słuchacze dowiedzą się, czy pieniądze to nadal temat tabu w domu, w rozmowach ze znajomymi czy współpracownikami. Odbiorcy mogą wysłuchać porad o tym, jak skutecznie negocjować podwyżkę i czy można zaplanować swoje wynagrodzenie. Gośćmi są Dorota Sierakowska, Izabela Czaplewska, Ula Zając-Pałdyna i Adam Dębowski – dostarczają oni praktycznej wiedzy o tym, jak opanować temat wynagrodzenia.

 

 

Już od ponad dwóch lat podcast Pracuj.pl jest dostępny dla słuchaczy. „Dobra robota” powstała w 2021 roku i od tego czasu projekt pomaga osobom pracującym i wchodzącym na rynek pracy w odpowiednim kierowaniu karierą. Podcasty prowadzone są w swobodnej konwencji i opierają się na doświadczeniach i wiedzy eksperckiej zaproszonych specjalistów i specjalistek, a także na wynikach badań prowadzonych cyklicznie przez zespół Pracuj.pl. Prowadzącą pierwszej serii „Dobrej roboty” była Justyna Mazur – czołowa polska podcasterka i blogerka, absolwentka Polskiej Szkoły Reportażu. W drugim i trzecim sezonie rolę prowadzącego przejął Bartek Czarkowski, dziennikarz z dwudziestoletnim doświadczeniem. Sezon specjalny o zarobkach prowadzi Marcin Łukasik – producent podcastów i wideokastów, dziennikarz i prowadzący w Radiu ZET, RMF FM i 4FUN.TV.

 

image processing20230320 22815 1gyrrxm

 

Poradnikowy i osobisty charakter rozmów Pracuj.pl z gośćmi przyciągnął setki tysięcy słuchaczy, a seria znalazła się w zestawieniu TOP 20 najpopularniejszych polskich podcastów w rankingu Spotify. Za przygotowanie koncepcji podcastu odpowiada zespół komunikacji z użytkownikami i PR Pracuj.pl , a za jego realizację odpowiedzialna jest agencja Słucham. Podcast dostępny jest na najpopularniejszych platformach podcastowych (m.in. Spotify i Apple Podcasts) oraz na YouTube.