Dwóch na trzech pracowników deklaruje, że w miejscu pracy chciałoby mieć możliwość korzystania z benefitu dotyczącego nauki języków obcych.

Aż 81% z nich mówi, że nowoczesny model edukacji, oparty na takich filarach jak dowolność w zakresie wyboru nauczyciela, miejsca czy języka, którego chcą się uczyć, jest wśród ich topowych benefitów pracowniczych.

Młode pokolenie opiera swoje potrzeby zawodowe na mobilności – względem miejsca i czasu pracy. Pracodawcy podążają za tym trendem. Indywidualizacja i personalizacja stają się kluczowymi wartościami. Jednak personalizacja wciąż ściśle konotuje z windowaniem cen w górę poprzez unikatowość usługi. Trudno sobie wyobrazić, żeby pracodawca przychodził do każdego ze swoich pracowników z odrębnym benefitem. Byłoby to w sposób oczywisty nierentowne. Jednak z pomocą przychodzi nowoczesna technologia, która pozwala modelować ogólną usługę i dostosować ją do indywidualnych potrzeb. Możemy obecnie mówić o nowym zjawisku, tzw. masowej indywidualizacji, która pozwala wybrać usługę skierowaną do szerokiego rynku, przy zachowaniu jej unikalnych cech, skrojonych pod konkretnego użytkownika.

Pracownicy chcą mieć możliwość wyboru: co do języka obcego, poziomu, czasu czy lektora. Pracodawca, by spełnić te oczekiwania, powinien dać możliwość takiego wyboru w ramach jednej subskrypcji. Bardzo istotna jest więc personalizacja, indywidualizacja, elastyczność.

 

– Dzięki temu możemy mówić o obopólnej korzyści, gdzie pracownik swobodnie operuje swoim czasem i możliwościami, a pracodawca nie musi patrzeć mu na ręce lub w ekran aplikacji – wyjaśnia w rozmowie z MarketNews24 Cezary Chałupa, członek zarządu Multilango.com., startupu, który za pośrednictwem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) i przy wykorzystaniu grantu z puli na badania i rozwój (B+R) pozyskał zewnętrzne finansowanie, aby zmienić rynek nauki języków obcych dla firm i ich pracowników

 

marketnews24