Connected Life to najnowsze, globalne badanie TNS w pełni poświęcone cyfrowemu konsumentowi. Rozmawiając z 55 tysiącami aktywnych internautów na 50 rynkach świata (w tym Polsce) udało nam się opisać całość zachowań konsumentów we współczesnym skomplikowanym cyfrowym świecie.


Mnogość punktów styku często określana jest jako największe wyzwanie marek w erze cyfrowej. W rzeczywistości jest to największa szansa. Connected Life to nowe, globalne badanie TNS w pełni poświęcone konsumentowi w po(d)łączonym świecie. Zobacz jak podejmować trafne decyzje dzięki Connected Life:

Mnogość punktów styku często określana jest jako największe wyzwanie marek w erze cyfrowej. W rzeczywistości jest to największa szansa.

Connected Life to nowe, globalne badanie TNS w pełni poświęcone konsumentowi w po(d)łączonym świecie.

W po(d)łączonym świecie media, a wraz z nimi zachowania konsumentów ulegają rozdrobnieniu. Konsumenci dzielą swój czas pomiędzy wiele kanałów i urządzeń, a decyzje zakupowe podejmowane są na podstawie różnych punktów kontaktu z marką. Nie są to jednak działania chaotyczne. Mając dostęp do wielu urządzeń oraz mediów, konsument każdorazowo może wybierać takie, które najlepiej odpowiada na jego potrzeby w danym miejscu i czasie. Connected Life pozwala lepiej zrozumieć rolę poszczególnych mediów i kanałów w cyfrowym świecie i dopasować komunikację do specyficznych grup użytkowników, tak aby zaspokoić ich potrzeby na wszystkich etapach ścieżki zakupowej.

Najnowsze insighty na wyciągnięcie ręki

Obejmując regularnych użytkowników internetu na 50 rynkach świata, raport Connected Life oferuje najnowsze insighty, pozwalające zrozumieć, w jaki sposób technologie zmieniają życie konsumentów.

Connected Life dostarcza odpowiedzi na pytania:

  • Jak rozwijający się cyfrowy świat wpływa na zwyczaje korzystania z mediów?
  • Jaki jest zasięg cyfrowych platform i kanałów?
  • Jak i dlaczego konsumenci wchodzą w relacje
    z markami?
  • Jak „cyfrowa” jest ścieżka zakupowa?

Najważniejsze informacje o raporcie:

Zawartość

Konsumpcja mediów, urządzenia elektroniczne, aktywność online, zdobywanie informacji i zakupy (online i offline), profile respondentów (ważność Internetu i serwisów społecznościowych), punkty styku z kategorią, uczestnictwo i stosunek do trendów cyfrowych.

Kategorie objęte badaniem

Komputery PC i laptopy, telefony komórkowe/smarfony, oprogramowanie i aplikacje, tablety, telewizory, kamery i aparaty fotograficzne, sprzęt AGD, motoryzacja, usługi finansowe, produkty bankowe i inwestycyjne, ubezpieczenia, wakacje/podróże, ubrania i obuwie, filmy i muzyka, kosmetyki/produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, produkty do higieny osobistej i pielęgnacji jamy ustnej, produkty dla dzieci i do pielęgnacji dzieci, produkty spożywcze, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, słodycze, przekąski, smakołyki, wyroby tytoniowe/papierosy, chemia domowa, leki wydawane bez recepty, leki na receptę/lekarstwa (zalecone przez lekarza), żywność dla zwierząt.

Sprawdź, czy jesteś po(d)łączony?

źródło: TNS Polska

Kan