W drugim kwartale 2014 r. całość przychodów Facebooka wyniosła 2,9 miliarda dolarów. W porównaniu z analogicznym okresem 2013 r. wzrosły one o 61% z poziomu 1,8 miliarda $. Całość przychodów reklamowych wyniosła 2,68 miliarda $, jest to wzrost o 67% w porównaniu z drugim kwartałem 2013 r. Przychody z reklamy mobilnej zwiększyły się o 151% i stanowią obecnie 62% całości przychodów reklamowych. Całość przychodów z wpłat i innych opłat w drugim kwartale 2014 r. wyniosła 234 miliony $.

Popularność Facebooka rośnie:

  • 829 milionów użytkowników aktywnych dziennie (DAUs) (dane z 30 czerwca 2014 r.), wzrost o 19% rok do roku.
  • 1,32 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie (MAUs) (dane z 30 czerwca 2014 r.), wzrost o 14% rok do roku. 63% z tych osób korzysta z Facebooka codziennie.
  • 1,07 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie (Mobile MAUs) korzysta z Facebooka za pomocą urządzeń mobilnych (dane z 30 czerwca 2014 r.), wzrost o 31% rok do roku. W czerwcu 2014 r. średnia użytkowników aktywnych dziennie za pomocą urz. mobilnych (Mobile DAUs) wynosiła 654 miliony, wzrost o 39% rok do roku.

źródło: Facebook

Kan