Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e‑mail marketing.
Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e‑mail marketingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych.
Powyższe wnioski wynikają z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.
W ankiecie internetowej dostępnej w Internecie od 29 sierpnia br. do 18 września br. udział wzięło 1200 respondentów. Grupą docelową badania byli wszyscy użytkownicy poczty elektronicznej oraz osoby pracujące na różnych stanowiskach w działach marketingu, PR, właścicieli firm i menedżerowie wyższego szczebla.
Lektura newsletterów jest bardzo popularna, subskrypcję tego typu wiadomości deklaruje 86 proc. odbiorców. Internauci najczęściej wybierają newslettery branżowe, reklamowe i programów lojalnościowych. Te ostatnie docierają już prawie do 40 proc. ankietowanych i są potwierdzeniem rosnącej roli tworzenia długotrwałych relacji z odbiorcami.
Kierowanie treści do specjalnie wysegmentowanej grupy subskrybentów przygotowanej w oparciu o wcześniej odnotowane w statystykach zachowania wpływa znacząco na zwiększenie efektywności e‑mailingu. W związku z tym firmy coraz częściej stosują personalizację i targetowanie behawioralne w realizowanych kampaniach e‑mailingowych.
Zdecydowanie zwiększyła się liczba osób korzystających z maila w telefonach komórkowych. Widoczny jest także wyraźny wzrost zainteresowania mediami społecznościowymi, co znajduje odzwierciedlenie w działaniach firm wysyłających newslettery i mailingi reklamowe. Prawie co drugi respondent (45 proc.) dołącza ikony serwisów społecznościowych do wysyłanych maili.
Projekt realizowany przez SARE to jedyne w Polsce cykliczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Ma ono na celu poznanie preferencji użytkowników poczty elektronicznej oraz ukazanie zmian, które wpływają na tworzenie nowych zastosowań e-komunikacji w życiu prywatnym i biznesie na przestrzeni kilku lat.
Raport z VIII badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE: Tutaj
Kan
Sam subskrybuję kilka niustlerów.
No ciekawe wyniki… swoją drogą ilu z nich korzysta z netu stacjonarnego. Automatycznie nasuwa mi się następne pytanie. Czy te gospodarstwa domowe chętnie biorą zestawy promocyjne np. TV+Internet? czy jest popyt na usługę typu Internet+TV?
witam mam pytanie? czyli ten telefon obsługuje dwie karty sim naraz?
Helo
zamiast płacić bez sensu za ten wypaśny telefon 200pln lepiej go wziąć w t-mobile na mixa na czas w taryfie fon
zasilasz jak Ci pasi, 5 10 pln raz na 3 miechy 50 i masz go za 1pln
jak dla mnie bomba
ale jako doradca tej sieci nie moge sam sobie takiej oferty złożyć
a szkoda
a jakoś moje koleżanki nie kwapią się aby do mnie zadzwonić
Pozdrawiam wszystkich