Rynek międzynarodowy to kierunek branży mobile w obszarze biznesu.
Operatorzy telefonii komórkowej w Polsce szukają nowych możliwości rozwoju swojej oferty biznesowej. Potrzeby biznesu zostały już jednak zidentyfikowane i są nimi rozmowy zagraniczne oraz brak roamingu.
Oferta dla biznesu musi być skrojona na potrzeby podróżujących menedżerów, którzy potrzebują stałego i szybkiego kontaktu z klientami oraz pracownikami. Wynika to choćby z faktu coraz łatwiejszego i tańszego transportu lotniczego, częstszych podróży i otwierania filii firm na rynkach zagranicznych.
Pionierem na tym ciągle niszowym rynku, jest Truphone, który swoją ofertę przygotował specjalnie dla biznesu. W ośmiu państwach należących do Truphone Zone (Hiszpania, Polska, Niemcy, Holandia, USA, Wielka Brytania, Australia i Hong Kong) połączenia są traktowane jak rozmowy lokalne.
– Wiemy jakim problemem jest używanie telefonu komórkowego poza granicami kraju. Mówią o tym choćby ostatnie badania przeprowadzone przez Unię Europejską. Sporo osób rezygnuje z używania telefonu z powodu wysokich kosztów. W biznesie taka sytuacja jest nieakceptowalna. Truphone wyszedł przed szereg i oferuje biznesowi, menedżerom, a nawet mniejszym firmom, które działają międzynarodowo, tańsze połączenia, lepszą i szybszą transmisję danych – mówi Piotr Iwański, Country Manager.
źródło: Truphone
Kan
Nawet nie słyszałam o takim operatorze. A warto wiedzieć, że jest taka alternarywa. Dzięki
ceny letko zaporowe
Chciałeś napisać 'cenowe po-letko doświadczalne’? To możemy zrozumieć dość 'letko’ :lol