Rynek międzynarodowy to kierunek branży mobile w obszarze biznesu.

Operatorzy telefonii komórkowej w Polsce szukają nowych możliwości rozwoju swojej oferty biznesowej. Potrzeby biznesu zostały już jednak zidentyfikowane i są nimi rozmowy zagraniczne oraz brak roamingu.

Oferta dla biznesu musi być skrojona na potrzeby podróżujących menedżerów, którzy potrzebują stałego i szybkiego kontaktu z klientami oraz pracownikami. Wynika to choćby z faktu coraz łatwiejszego i tańszego transportu lotniczego, częstszych podróży i otwierania filii firm na rynkach zagranicznych.

Pionierem na tym ciągle niszowym rynku, jest Truphone, który swoją ofertę przygotował specjalnie dla biznesu. W ośmiu państwach należących do Truphone Zone (Hiszpania, Polska, Niemcy, Holandia, USA, Wielka Brytania, Australia i Hong Kong) połączenia są traktowane jak rozmowy lokalne.

Wiemy jakim problemem jest używanie telefonu komórkowego poza granicami kraju. Mówią o tym choćby ostatnie badania przeprowadzone przez Unię Europejską. Sporo osób rezygnuje z używania telefonu z powodu wysokich kosztów. W biznesie taka sytuacja jest nieakceptowalna. Truphone wyszedł przed szereg i oferuje biznesowi, menedżerom, a nawet mniejszym firmom, które działają międzynarodowo, tańsze połączenia, lepszą i szybszą transmisję danych – mówi Piotr Iwański, Country Manager.

źródło: Truphone

Kan