W 2023 r. blisko 70% wszystkich interakcji w handlu internetowym będzie zautomatyzowanych, a stanie się tak, ze względu na wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Automatyzacja i sztuczna inteligencja bardzo zyskują na popularności.

Takie firmy, jak OpenAl i ich flagowy produkt ChatGPT-3, które w pięć dni zebrało 1 mln aktywnych użytkowników, pokazują co dzieje się w sektorze nowych technologii.

 

– Pojawia się dużo nowoczesnych narzędzi w obsłudze klienta, w potwierdzaniu zamówień – mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartosz Malinowski Head of Voicebot Department, APIFONICA. – Dzięki temu jako konsumenci handlu internetowego jesteśmy szybciej i lepiej obsłużeni.

 

Dzięki takim automatyzacjom ograniczamy monotonne, powtarzalne zadania w firmach zajmujących się zakupami w ecommerce.

Trend ten będzie rozwijał się z korzyści a dla firm i dla konsumentów końcowych.