Klienci e-sklepów wykorzystujących oprogramowanie Platformy RedCart otrzymują SMS-y z informacjami o statusie zamówionych produktów. Usługa masowej wysyłki krótkich wiadomości tekstowych realizowana jest przez Platformę SerwerSMS.pl.
SMS to jeden z najskuteczniejszych środków komunikacji coraz częściej usprawniający procesy biznesowe. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się w obszarze e-commerce, gdzie szybkość przekazywana informacji między sklepem internetowym i jego klientami odgrywa kluczową rolę.
Za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej e-sklep może przekazać swoim klientom informacje o statusie zamówienia, a także powiadamiać ich o nowościach, promocjach i innych interesujących ofertach. To, w jaki sposób jest wykorzystywany system do wysyłki SMS-ów zależy przede wszystkim od zarządzającego sklepem w sieci.
Według wyników badania „Komunikacja SMS w Polsce 2012” przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl Internauci chcą otrzymywać SMS-y z nowinkami na temat ich ulubionych marek produktów i usług. Ponad 75% ankietowanych zainteresowanych SMS-ami o promocjach w sklepach i punktach usługowych przyznało, że chciałoby otrzymywać takie wiadomości.
W 2012 r. Polacy mogli wydać ok. 5,6 mld euro na zakupach dokonywanych przez Internet. Według analityków polski rynek e-commerce był w 2012 r. będzie najszybciej rozwijającym się w Europie.
źródło: SerwerSMS.pl
Kan
Czy artykuł sponsorowany nie musi być przypadkiem oznaczony?
Nie jest to artykuł sponsorowany. Artykuły za, które otrzymujemy gratyfikację, niestety bardzo rzadko są oznaczane.
Jestem przyjemnie zaskoczony tym modelem. Huawei jak chce, potrafi sie postarać- specyfikacja dorównuje niejednemu popularnemu smart`fonowi. Ciekaw jestem też jego ceny, ale jak znam tę markę nie będzie pewnie zbyt wygórowana. Nie podoba mi sie jedynie to 4 Gb pamięci- w mojej „starej” omni, jest dwa razy tyle. Ale coż- widać wszystkiego mieć nie można 🙂 Generalnie jednak telefon mi się podoba 🙂