Klienci e-sklepów wykorzystujących oprogramowanie Platformy RedCart otrzymują SMS-y z informacjami o statusie zamówionych produktów. Usługa masowej wysyłki krótkich wiadomości tekstowych realizowana jest przez Platformę SerwerSMS.pl.

SMS to jeden z najskuteczniejszych środków komunikacji coraz częściej usprawniający procesy biznesowe. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się w obszarze e-commerce, gdzie szybkość przekazywana informacji między sklepem internetowym i jego klientami odgrywa kluczową rolę.

Za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej e-sklep może przekazać swoim klientom informacje o statusie zamówienia, a także powiadamiać ich o nowościach, promocjach i innych interesujących ofertach. To, w jaki sposób jest wykorzystywany system do wysyłki SMS-ów zależy przede wszystkim od zarządzającego sklepem w sieci.

Według wyników badania „Komunikacja SMS w Polsce 2012” przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl Internauci chcą otrzymywać SMS-y z nowinkami na temat ich ulubionych marek produktów i usług. Ponad 75% ankietowanych zainteresowanych SMS-ami o promocjach w sklepach i punktach usługowych przyznało, że chciałoby otrzymywać takie wiadomości.

W 2012 r. Polacy mogli wydać ok. 5,6 mld euro na zakupach dokonywanych przez Internet. Według analityków polski rynek e-commerce był w 2012 r. będzie najszybciej rozwijającym się w Europie.

źródło: SerwerSMS.pl

Kan