Firma Lexmark International ogłosiła, że po raz szósty z rzędu została liderem usług zarządzania drukiem (MPS) według wiodącej branżowej firmy analitycznej Quocirca z siedzibą w Europie.

Raport dotyczący obszaru usług zarządzania drukiem firmy Quocirca to niezależna analiza dostawców MPS na globalnym rynku przedsiębiorstw. Stwierdzono w nim, że firma Lexmark „wyróżnia się jako dostawca rozwiązań nie tylko z zakresu operacji scentralizowanych, ale też takich, które umożliwiają skuteczne zarządzanie bardzo zróżnicowanemu gronu klientów. Ta oferta wyjątkowo odpowiada na potrzeby dużych przedsiębiorstw prowadzących działalność w rozmaitych lokalizacjach”.

Firma Lexmark jest dumna, że po raz szósty z rzędu została ogłoszona liderem w obszarze usług zarządzania drukiem – powiedział Brock Saladin, przewodniczący Wykonawczego Komitetu Zarządzającego firmy Lexmark

Raport firmy Quocirca docenił zdolności analityczne firmy Lexmark. Napisano w nim: „wzmacniają one proaktywne możliwości zarządzania, dzięki czemu możliwe jest uwzględnienie modeli predykcyjnych, które wykorzystują dane gromadzone przez czujniki umieszczone w urządzeniach, a także sygnałów alarmowych i wiadomości błędu. Zdolność prowadzenia analiz predykcyjnych w celu przewidywania działań serwisowych, identyfikacji tendencji w zakresie nakładu druku, telefonów do działu pomocy technicznej i częstotliwości interwencji, czy wykorzystywania dodatkowych danych z czujników umieszczonych w urządzeniach staje się coraz istotniejszym elementem zapewniania wysokiej jakości usługi.”

Raport wymienił też następujące kluczowe atuty firmy Lexmark:

    Działalność o globalnym zasięgu: „W zakresie realizacji na poziomie globalnym Lexmark ma potwierdzone kompetencje. Oferuje jeden globalny system wspierający całość działalności w zakresie MPS, co pozwala na dostarczanie skonsolidowanych globalnych raportów i analiz. Mimo że globalny model dostaw skierowany jest głównie do dużych przedsiębiorstw wielonarodowych, firma Lexmark oferuje też bardzo dobre rozwiązania w zakresie obsługi regionalnej, które umożliwiają dostosowanie do lokalnych potrzeb. Skalowalna oferta w obszarze MPS zaspokaja indywidualne potrzeby firm różnej wielkości”.

    Doświadczenie w branży: „Działające w różnych lokalizacjach zespoły firmy Lexmark specjalizują się w poszczególnych branżach i mogą liczyć na wsparcie ekspertów i konsultantów branżowych, posiadających pełne spektrum wiedzy na temat procesów biznesowych i sektora. Dodatkowym atutem jest rozwinięty zestaw rozwiązań związanych z automatyzacją przepływów pracy i rozwiązań branżowych”.

    Analiza danych: „Należy również podkreślić znaczne nakłady inwestycyjne firmy Lexmark na wykorzystanie analizy danych do optymalizacji środowiska drukowania dla klientów MPS, poprawy dostępności urządzeń oraz optymalizacji procesów biznesowych. W rezultacie możliwa jest pogłębiona analiza środowiska klienta, a co za tym idzie, firma Lexmark identyfikuje i rekomenduje rozwiązania w zakresie wdrożenia branżowego obiegu typu workflow oraz usług optymalizacji procesów biznesowych”.

źródło: Lexmark

Kan