W związku ze zmianami w Regulaminach wirtualnego operatora komórkowego (MVNO) mBank Mobile, pojawiły się komentarze o zakończeniu świadczenia usługi sieci telefonii komórkowej przez BRE Bank, dlatego poprosiliśmy Rzecznika o oficjalny komentarz w tej sprawie.
– Rezygnacja ze świadczenia usług Premium Rate jest podyktowana wyłącznie pracami technicznymi. Obecnie trwają prace związane z przenoszeniem numerów w mBank mobile na inną platformę billingową. Sieć nie kończy swojej działalności – poinformował Telix.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy BRE Banku i mBank mobile.
źródło: wł.
Kan
Taki właśnie komentarz, identyczny umieściłem pod artykułem o mBank.
bo jestes tępy, jak mozna nie umiec takiej prostej rzeczy zrobic…zalosne
Dobra wadomość dla komórkowców z mBank mobile. Swoją drogą ciekawe kiedy i czy wrócą w ogóle te usługi do oferty?
Dodajmy do tego że do tej pory działali na frontendzie Plusa, czyli dość wkurzającej platformie
miałem ten telefon i padł po kilku latach, bodajże ponad 3 latach. Nie polecam.
Moze roaming wreszcie będzie dzialal normalnie