GTS Central Europe, dostawca zintegrowanych usług telekomunikacyjnych z własną infrastrukturą sieciową w Europie Środkowo-Wschodniej, wdrożył narzędzie BaseN Performance Monitoring dla usługi GTS Wirtualny Hosting. Współpraca z BaseN, międzynarodowym dostawcą rozwiązań do monitoringu systemów, jest potwierdzeniem, że GTS Wirtualny Hosting jest solidną usługą klasy biznesowej.

GTS Wirtualny Hosting pozwala firmom na outsourcing infrastruktury serwerowej. W ramach usługi klienci mają możliwość zakupu zasobów mocy obliczeniowej stosownie do aktualnych potrzeb, które z łatwością można zwiększać. Klienci mogą skorzystać z usług GTS Wirtualny Serwer lub GTS Wirtualne Centrum Danych, otrzymując w ten sposób odpowiednik własnego centrum danych, ale składającego się z puli wirtualnych zasobów.

W celu podniesienia zaufania klientów do rozwiązań wirtualnych, powinny być one wyposażone w narzędzia monitorujące dostępność i czas ich pracy. Wdrożenie takiego rozwiązania przez GTS jest wyrazem wysiłków, aby sprostać wymaganiom zarówno krajowych klientów, jak i dużych międzynarodowych firm. Wybór rozwiązania BaseN jest w pełni zgodny z misją oraz planami rozwoju innowacyjnych rozwiązań GTS”, mówi Marcin Kotlarski, Dyrektor Produktu w Grupie GTS Central Europe.

Narzędzie BaseN Performance Monitoring zostało z sukcesem wdrożone do monitorowania innych usług GTS, takich jak IP VPN oraz łącza Ethernet. Rozszerzenie możliwości monitoringu BaseN na usługę Wirtualnego Hostingu było naturalną konsekwencją tych działań. Klienci końcowi korzystający z kilku usług oferowanych przez GTS, zyskają dostęp do podobnie zbudowanych portali zarządzających, które pozwalają nadzorować swoje centra danych oraz rozwiązania telekomunikacyjne.

Informacje o BaseN
BaseN to międzynarodowy dostawca usług monitorowania dedykowanych zarządzaniu oraz infrastrukturze
na dużą skalę. BaseN oferuje bogate portfolio usług, które monitorują, analizują oraz przewidują duże przepływy danych, a także wizualizują pomiary w czasie rzeczywistym oraz wysyłają alerty przez spersonalizowane portale dostępowe. BaseN rozwinęło swój system na potrzeby sieci telekomunikacyjnych i wykorzystał tę samą technologię do przekazywania danych w sieciach elektroenergetycznych SmartGrid oraz rozwiązaniach Cleantech. BaseN udostępnia – w optymalny kosztowo sposób –dane w czasie rzeczywistym dla milionów konsumentów, firm oraz gospodarstw domowych. Platforma BaseN mierzy obecnie odpowiednik 10 milionów inteligentnych mierników w ciągu każdej minuty i udostępnia te dane w czasie rzeczywistym. BaseN stawia sobie za cel bycie na pozycji lidera w zakresie rozwiązań SmartGrid przez połączenie wszystkich elementów sektora energetycznego. BaseN posiada przedstawicielstwa na całym świecie, a główna siedziba firmy znajduje się w Finlandii.

źródło: GTS

Kan