T-Mobile rozpoczyna wyjątkowy projekt modowy, do którego zaproszeni zostali czołowi projektanci polskiego designu: Gosia Baczyńska, duet Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski oraz Maciej Zień. Po raz pierwszy w historii polskiej mody najbardziej pożądani projektanci połączą siły, by wspólnie z T-Mobile przybliżyć szerokiemu gronu odbiorców świat fashion.
Czołówka polskiego designu, trzy różne style i wrażliwości, jedna wspólna inicjatywa – startuje projekt T-Mobile fashion. Dedykowane przedsięwzięciu kreacje, tworzone przez trzech wyjątkowych Projektantów oraz transmisje z pokazów mody dostępne dzięki T-Mobile dla wszystkich bez wyjątku.
Kolekcja, jakiej jeszcze nie było
W ramach projektu T-Mobile fashion powstanie wyjątkowa kolekcja, na którą złożą się tworzone specjalnie na potrzeby przedsięwzięcia elementy ubioru, dodatki oraz gadżety. Projektanci, działając pod jedną marką, w duchu jednej idei, będą tworzyć zgodnie z własnymi przekonaniami i wizją, nadając kolekcjom swój niepowtarzalny styl. Nigdy dotąd czołówka polskich projektantów nie miała okazji wspólnie pracować nad jednym przedsięwzięciem modowym. Dzięki połączeniu wszystkiego, co najlepsze: indywidualności, kreatywności, wyrafinowania, elegancji, perfekcji, dbałości o szczegóły i pasji stworzą unikalną całość. Pierwsze elementy kolekcji zostaną zaprezentowane jeszcze w tym miesiącu.
Świat wielkiej mody w zasięgu każdego – pokazy mody na żywo tylko z T-Mobile
Miłośnicy mody otrzymają możliwość wirtualnego uczestniczenia w ekskluzywnych modowych wydarzeniach. W ramach projektu będzie można obejrzeć transmisję z pokazów najnowszych kolekcji Projektantów zaangażowanych w T-Mobile fashion. Już w najbliższy piątek, tj. 19 października, wspólnie z Maciejem Zieniem, zaprosimy na facebookowy fanpage T-Mobile na pierwszą z cyklu modową ucztę. W następnych odsłonach przedstawimy kolejne aktywności – tym razem wspólnie z Gosią Baczyńską oraz Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim.
źródło: T-Mobile
Kan
T-Mobile szaleje!!! Najpierw nawiązanie współpracy z Polską Ekstraklasą, potem sprawowanie patronatu nad Off Festivalem, oczywiście odziedziczenie po Erze Festiwalu Nowe Horyzonty. Potem learningowa aplikacja, a teraz projekt modowy. Wiadomo komu można przyznać palmę pierwszeństwa w kategorii „Najbardziej Wszechstronna Sieć Komórkowa”:)
oni lelepij niech wezma sie za prowadzenie swojej glownej dzialalnosci, bo zeby sponsorowac taki przedsiewziecia to naciagaja swoich uzytkownikow ze szkoda mowic: np. po aktywowaniu startera wlaczana jest usluga dzieki ktorej codzienni pobiera nam z konta po 10 gr a raz w miesiacu 2 zl (oczywiscie uslugi mozna wylaczyc – jesli o nich wiemy – trzema roznymi smsami na trzy rozne numery)
najbardziej pajacowata siec z jaka sie spotkalem :-/