Spółka Media System, należąca do giełdowej grupy Eurotel, startuje z serwisem Quizzer.pl. Serwis skierowany jest m.in. do osób zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i produktami elektroniki użytkowej czołowych marek na rynku, oraz zainteresowanych wygrywaniem najnowszych rynkowych produktów w konkursach organizowanych przez Quizzer wspólnie z partnerami. Pierwszymi partnerami serwisu, których nagrody można wygrać są Nokia, Emporia i Goretex. Docelowo użytkownicy będą otrzymywać także specjalne oferty (promocje, zniżki, specjalnie skonstruowane plany taryfowe etc.), przygotowane przez partnerów.

Grupa Eurotel, w skład której wchodzi Media System, jest m.in. czołowym dilerem operatorów telekomunikacyjnych T-Mobile (ok. 170 punktów sprzedaży) i Play (ponad 110 punktów), obsługuje także sieć punktów sprzedaży Telewizji „n” (ok. 70 punktów).

Użytkownikami Quizzer.pl mają być przede wszystkim osoby uczestniczące aktywnie w życiu portali tematycznych i mediów społecznościowych, oraz aktywni klienci sklepów internetowych.

Quizzer.pl będzie im oferował przede wszystkim konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz dostęp do ofert specjalnych partnerów skierowanych wyłącznie do użytkowników serwisu. Użytkownicy będą mogli także korzystać z newsletterów tematycznych, zgodnych ze swoimi zainteresowaniami i profilami prowadzonych w Quizzer.pl konkursów (np. jeśli konkurs organizowany będzie z Nokią, newsletter dotyczy trendów i nowinek z rynku telekomunikacyjnego).

Pierwszymi partnerami serwisu, których nagrody można wygrać są Nokia, Emporia i Goretex.
Internauci uwielbiają wszelkiego rodzaju konkursy, szczególnie jeśli organizowane są we współpracy z poważnymi partnerami i znanymi markami. Liczymy na to, że staniemy się mocnym punktem na konkursowej mapie polskiego internetu. A dzięki interakcji z uczestnikami konkursów będziemy w stanie lepiej dopasować do ich prawdziwych potrzeb czy to potencjalny komunikat reklamowy partnera, czy wręcz specjalnie dla małych sprofilowanych grup użytkowników przygotować ofertę produktów czy usług – mówi Rafał Rasmus, prezes Media System – Użytkownicy serwisu, w zamian za to, że pozwolą się nieco lepiej poznać, uzyskają bowiem szansę na wygrywanie nagród o dużej wartości, ale też zyskają dostęp do tworzonych specjalnie dla nich ekskluzywnych ofert, takich jak np. zniżki na rynkowe premiery produktów, możliwość ich testowania, albo specjalną ofertę abonamentową operatora.

Jak zapowiadają twórcy Quizzer.pl jeszcze do końca bieżącego roku Quizzer zamierza przeprowadzić ok. 10 konkursów, natomiast na przyszły rok planowane jest zorganizowanie kilkudziesięciu konkursów.

źródło: Eurotel

Kan