22 sierpnia DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie skierowane do sektora e-commerce z myślą o Kliencie indywidualnym. Od dziś, za pośrednictwem SMS-a, można zmienić termin dostarczenia przesyłki. Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy. DPD jest pierwszą firmą na polskim rynku, która pozwala odbiorcy interaktywnie decydować o tym, kiedy kurier zapuka do jego drzwi.
Usługa o nazwie „iSMS” polega na tym, że Klient zostanie poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia swojej paczki. Nie musi jednak akceptować zaproponowanej daty. DPD umożliwia mu przełożenie terminu dostawy o 1, 2 lub 3 dni.
System interaktywnej komunikacji SMS-owej pomiędzy Klientem a firmą kurierską jest bardzo prosty. W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a należy wysłać wiadomość o treści „1”. Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni – wybieramy analogicznie liczbę „2” lub „3”. Dzięki usłudze „iSMS” DPD wprowadzi na polski rynek nowe standardy. Pozwoli to na sprostanie oczekiwaniom wielu firm internetowych, dla których kluczowe są pozytywne relacje z Klientami. Z roku na rok wzrasta liczba sprzedających, jak i kupujących za pomocą Internetu, a wraz z nią rosną także oczekiwania wobec firm kurierskich odnośnie elastyczności procesów dostawczych.
Nowa, niezależna opcja „iSMS” może być łączona z oferowaną przez DPD Polska usługą DPD Consumer Premium, kierowaną do sektora B2C. Działając niezależnie pozwala zmienić dzień dostawy. W przypadku połączenia opcji „iSMS” z usługą DPD CP odbiorca dodatkowo skraca czas oczekiwania z całego dnia do zdefiniowanego przez siebie w zamówieniu przedziału czasowego.
źródło: DPD Polska
Kan
i to jest bardzo dobre, coś ci wypadnie niespodziewanie przesyłke odbierzesz nasepnego dnia albo jeszcze puzniej
chyba „pózniej” 😛
A zawsze się wydawało, że to DHL króluje w nowinkach w branży.
KEN 🙂
Te pytania są poważne!
I dziękuję za odpowiedź 🙂
Po prostu się boję że w coś wejdę i potem nie będę wiedziała jak to odwrócić a więc wszystko wole mieć napisane krok po kroku 🙂
FERDAR 🙂
Gdzie można wykupić ten pakiet danych o których wcześniej pisałeś? 🙂
Fajna sprawa tylko ciekawe jak to będzie działało w rzeczywistości? Już od dawna kurier ma dzwonić zanim przyjedzie a zdarza mi się bardzo rzadko. Inna sprawa, że kurier zawsze ten sam z kazdej „agencji” i wie że ktoś w domu raczej jest.
Mysle ze wiekszym problemem jest godzina dostawy,aby zmienic dzien wystarczy zadzwonic,a wszystko mozna sprawdzac na stronie. Oni myslą ze człowiek ma czas zeby czekac 18 godzin na kuriera i on jeszce ma pretensje.
Największym problemem zdaje się nie tyle dzień odbioru przesyłki co godzina jej odbioru. O ile w miastach można się jakoś dogadać, to na prowincji jest gorzej:/ W siódemce można chyba sobie nawet wybrać przy ysyłce (rzecz jasna za dopłatą), k której godzinie ma dojść przesyłka.