W dniu wczorajszym użytkownicy sieci Orange skarżyli się na brak możliwości korzystania z internetu. Sieć Orange przeprosiła za awarię transmisji danych 2G/3G. Tym samym usuwając zaistniałą usterkę.
Rzecznik grupy TP, Wojciech Jabczyński napisał na swoim blogu:
„Wczoraj po południu mieliśmy awarię transmisji danych 2G/3G w Orange. Dlatego niektórzy z Was mogli mieć kłopoty z dostępem do mobilnego Internetu przez kilka godzin. Niestety z techniką już tak bywa, że czasami nas zawodzi. W tej chwili po awarii nie ma już śladu. Bardzo przepraszam wszystkich, którzy nie mogli wczoraj korzystać z netu. „
Jeden z naszych redaktorów spotkał się ze wspomnianym problemem przebywając na śląsku. Czy Wy też mieliście problem z korzystaniem z internetu w sieci Orange?
Źródło:
Własne, Orange
Opracował:
Kamil Bąkowski
Świętokrzyskim też nie było
Zachodniopomorski też miał problemy
W Katowicach też nie było 🙁
W Wielkopolsce nie można było się połączyć. To nie było jak powiedział Jabczyński kilka godzin! Kilka to dla mnie 2,3,4h a nie prawie 9h!
Warszawa i okolice też.
A Ty niby skąd wiesz jak to PLAY jest Twoim bogiem?
…bo mam także i Orange, służbowy.
kujawsko pomorskie również bo kląłem jak szewc
nie bada tylko android….jest to jednak pewna róznica
bo najpierw podłącza się do telefonu a później do kontaktu tak zawsze robi się z każdym urządzeniem bo tak jest prawidłowo, nawet laptopa powinno się tak załączać,
choć przyznam że jest to dziwne bo też powinien ładować, ale może ma zabezpieczenie żeby podłączać prawidłowo
w zielonej górze rowniez byl bład sieci 3GPP: error 15 🙂
Chyba czas wypróbować CDMA Plusa 🙂
[quote]…bo mam także i Orange, służbowy. [/quote]
Któż by się spodziewał. Osoba która wręcz „nienawidzi” Orange tam pracuje? 😮
Nie , nie pracuje w Orange.
[quote]Nie , nie pracuje w Orange. [/quote] No to masz od szefa ;P
Szefowej.
A i nie pisz proszę że „nienawidzę” Orange bo tak nie jest. Oszukali mnie to prawda ale ja ich też więc daliśmy sobie „po razie” i tyle. Uważam jednak, że Orange lata swojej świetności na polskim rynku ma dawno już za sobą. Jest skamieniały, skostniały, niedzisiejszy, nudny, niestabilny i sama miła obsługa w salonach, BOK-u i w postaci rzecznika nie pomoże. Przydałby się ktoś, kto tym mastodontem potrząśnie, ktoś z jajami. Inaczej cienko to wiedzę. Awarie się zdarzają i to normalne ale gorzej, że będą się zdarzały nadal i to częściej.
Swego czasu ten osobnik skarżył się , że to firma w której pracuje jego żona musi korzystać z Orange , bo centrala ma stałą umowę z tym operatorem . Wszystko więc wskazuje na to , że ten osobnik korzysta ze służbowego telefonu żony (lub dodatkowego na tą firmę) , narażając firmę w której ona pracuje , na dodatkowe koszty .
Tak, wyjątkowo przyznam ci rację. Co do korzystania ze służbowego telefonu oczywiście a nie do tego, że narażam na dodatkowe koszty firmę.
Korzystając z telefonu służbowego praktycznie nie ponosimy kosztów jego utrzymania . Zatem hipokryzją jest w takim przypadku utyskiwanie na wysokie koszty w tej sieci bezrozumne lamentowanie jak to się było wykorzystywanym . Na dodatek nadal nie wiemy , czy ten osobnik korzysta z telefonu służbowego firmy w której jest zatrudniony i to tylko w celach służbowych , czy z telefonu służbowego swojej żony lub tez telefonu służbowego z firmy jego żony . Ja osobiście ponoszę koszty utrzymania kilkunastu telefonów w mojej firmie i wbrew bezmyślnej pseudoironii takich osobników „żonglerka” tymi telefonami przynosi mi wymierne i całkiem spore oszczędności .
Ostatni raz ci wytłumaczę jak krowie na rowie: teraz korzystam (dodatkowo) z telefonu służbowego w sieci Orange i stąd wiem o awarii a kiedyś korzystałem jeszcze z telefonu w sieci Orange na firmę której byłem właścicielem więc koszty ponosiłem sam. Czy to jasne? Założę się, że dla wszystkich za wyjątkiem ciebie. Ty zaś kłamiesz, bo nie może ci przynosić oszczędności żonglerka kartami jeśli wszystkie są używane w tym samym czasie.
Nawiedzonym osobnikom wydaje się , że istnieje jasnowidzenie . To , że często nie potrafią jasno sformułować swoich myśli chyba widać . Telefonem służbowym określa się telefon którym firma „obdarza” pracownika . Właściciel firmy powinien posługiwać się terminem telefonu firmowego , aby nie wprowadzać w błąd . Dlatego za bardzo nie wierzę w te deklaracje . Niestety ten osobnik nadal nie wyjaśnia „statusu” posiadanego – i to dodatkowo – telefonu służbowego ; czy korzysta z telefonu służbowego firmy w której jest zatrudniony i to tylko w celach służbowych , czy z telefonu służbowego swojej żony lub tez telefonu służbowego z firmy jego żony.
A wyobrażenie , że jeżeli w firmie jest kilkanaście telefonów to muszą być używane jednocześnie , może być jedynie wytworem naprawdę chorego umysłu .
Dla bystrzaka Polla wszystko jest możliwe, przecież mieszka 80 km od warszawy w szczerym polu ,jak mówi. Jeździ co dziennie 40 minut metrem i ma wreszcie możliwość rozmowy przez telefon pod ziemią. Odbiera telewizje cyfrowa poprzez z mostkowa-nie wyjścia antenowego w TV a prędkości internetu z play ma zawsze powyżej 5Mb/s. Tyle ze nie wiadomo czy z niego korzysta, bo przedstawiał pomiary Orange i innych.
Wcale bym sie nie zdziwił że posiada służbowy telefon w Orange, a może i w innej sieci.
Wesoły autobus 🙂
Prozak , jesteś oszustem. Nie mieszkam 80km od Warszawy. Lucek, telefon służbowy może być telefonem firmowym. Nie widzę sprzeczności. Za to wiedzę sprzeczność w twojej wypowiedzi. Napisałeś, że pracownicy korzystają w twojej firmie średnio z 2 kart sim każdy a więc przynajmniej 4 karty muszą być używane w tym samym okresie. Jeśli zatem używane są 4 kary i ty też używasz choćby jednej kary to któreś z nich nie są w tej samej sieci co pozostałe. Oznacza to ni mniej ni więcej, że jedne karty są w sieci która na tą chwilę ma bardziej opłacalne warunki niż pozostałe.
Telefon służbowy to zazwyczaj telefon firmowy . Jednak właściciel firmy najczęściej używa określenia telefon firmowy , bo to on przydziela innym telefony służbowe , a nie jemu przydzielają . Służba , to praca dla kogoś . Stąd moje wątpliwości co do wynurzeń tego osobnika w kwestii posiadania firmy. Ciekawe jest też , że nadal nie odpowiada na jasno sformułowane pytania , nie wyjaśnia „statusu” posiadanego – i to dodatkowo – telefonu służbowego ; czy korzysta z telefonu służbowego firmy w której jest zatrudniony i to tylko w celach służbowych , czy z telefonu służbowego swojej żony lub tez telefonu służbowego z firmy jego żony…….Co do sposobu posługiwania się telefonami w mojej firmie , to już wyjaśniałem – ale przekracza to zdolności poznawcze niewielkiego „umysłu” tego osobnika . Choć to bardzo proste – to jednak chory umysł tego osobnika woli brnąc w kosmiczne kombinacje , a my mamy trochę zabawy .
Problem nazewnictwa celowo rozwlekasz ale i tak nic ci to nie da. Nie mam bowiem zamiaru dokładnie opisywać jaki to telefon i jaki ma statut. Dla mnie jest on służbowym, nie naciągam firmy. Służbowym jest dla mnie także telefon który mam na firmę której właścicielem jestem. Zabawę mam ja bo nie potrafisz wyjaśnić jak rozmawiają twoi pracownicy skoro masz karty wszystkich operatorów a w danej chwili tylko jednego/dwóch operatorów karty mają niższe stawki. Innymi słowy : masz po 4 karty Plusa, Orange, Ery i Playa. Razem 16 kart. Plus ma sporo niższą stawkę od pozostałych trzech. 4 pracowników korzysta wówczas z Plusa a pozostali z jakich kart? Może sa na przymusowym urlopie? Może wymieniają się telefonami? Jak to wygląda? Możesz opisać?
ściągnij ring-droid z marketu, możesz nim przyciac mp3 i ustawić dowolny fragment, jako dzwonek, dzwonek znajomego, czy dźwięki 🙂
witam ..Sprzedam nokie 6210navigatora moje gg to:13674028pozdrawiam
czy jeszcze można go kupić JAKO NOWY?
Yo.Ja mam ten tel od jakiegos czasu(dwa tyg), i masakra wymiata fhuj.
Proste menu,pare dobrych opcji i jest gitarsia.
Pozdrawiam i polecam!!!!
to ze ma te pare tys. kolorow to jest na plus, bo nie ciagnie z baterii jak inne telefony, np. SE xperia;)
Ani jako pamięć masowa, ani przez PC Studio nie wykrywa mi telefonu? Co może być tego przyczyną i jak zaradzić?
Powiem ze w modelu ktory obecnie posiadam lg swift plus lub jak kto woli optimus one psuje sie wszystko telefon posiadam 4miechy a juz 3 razy w serwisie i 2razy wymiana plyty glownej i przywracanie ustawien fabrycznych teraz zamierzam sie zwrocic do lge o wymiane sprzetu na nowy wracajac do tematu psuje sie wszystko poczawszy od budzika poprzez odblokowywanie ekranu i jego wygaszanie i gubienie zasiegu. Stanowczo odradzam zakup sprzetu marki lg. Life isn’t good .;(
A czy można przypisać do każdego kontaktu osobny dzwonek powiadomień sms ?