Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, UPC-UPC Polska w I kwartale 2021 roku zwiększyło zaufanie klientów i przychody o 4%

UPC Polska w I kwartale 2021 roku zwiększyło zaufanie klientów i przychody o 4%

UPC Polska, będące częścią Liberty Global, jednego z największych światowych dostawców usług telewizyjnych i światłowodowych, wspierało klientów w trakcie pandemii Covid-19, stale zwiększając średnią prędkość internetu, podnosząc upload oraz poszerzając zasięg sieci 1 Gb/s. Pierwsze trzy miesiące 2021 to 11. z rzędu kwartał wzrostu UPC – z bazą klientów powiększoną o 5 600 do 1 530 600 i subskrypcji usług cyfrowych o 9 200 do 3 276 700.

 

Pierwszy kwartał 2021 roku pokazuje, jak ważną rolę w czasie pandemii pełnią usługi UPC w życiu naszych klientów, którzy dzięki dostępowi do internetu mają możliwości zdalnej pracy, nauki oraz rozrywki. Niezależnie, czy mówimy o zwiększonej prędkości wysyłania danych, nowej aplikacji UPC TV GO czy poszerzaniu zasięgu gigabitowego internetu, wszystkie nasze innowacyjne rozwiązania mają istotny wpływ na życie klientów. Dumny z wyników zespołu UPC w pierwszym kwartale 2021 roku, jestem przekonany, że będziemy dokładać wszelkich starań, by dalej się rozwijać, poszerzając zasięg naszych usług, wspierając walkę z wykluczeniem cyfrowym i wyrównując szanse społeczne w całym kraju – Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

 

Innowacje UPC poprawiają jakość i satysfakcję klientów

Szybki i niezawodny internet stał się w czasie pandemii niezbędnym narzędziem wspierającym pracę, naukę, życie społeczne i gospodarkę. W pierwszym kwartale 2021 roku UPC umocniło pozycję lidera, podnosząc średnią prędkość internetu oferowaną klientom do 350 Mb/s (wobec 270 Mb/s w pierwszym kwartale 2020), a także prędkość wysyłania grupie ponad 900 tysięcy klientów, zapewniając im jeszcze lepszą jakość korzystania z sieci w domu.UPC Polska, według rankingu SpeedTest, oferuje niezmiennie najszybszy internet spośród wszystkich dostawców ogólnopolskich, co potwierdziło 37 milionów testów użytkowników wykonanych w 2020 roku.Ponadto, operator zapewniał swoim klientom najwyższej jakości rozrywkę dzięki najmniejszemu na rynku, innowacyjnemu i ekologicznemu dekoderowi UPC 4K TV Box oraz dostęp do najlepszych treści w dowolnym miejscu i czasie wraz z aplikacją UPC TV GO.

 

Ekspansja internetu gigabitowego

Wraz z rozwojem sieci gigabitowej, UPC zwiększyło liczbę gospodarstw domowych z dostępem do internetu o prędkości 1 Gb/s o prawie 390 tysięcy do poziomu 3 milionów, a także poszerzyło zasięg swoich usług o kolejnych 17 600 mieszkań, do łącznej liczby 3 652 800.

 

Dalszy wzrost zaufania klientów

Pierwszy kwartał 2021 roku przyniósł dalszy wzrost bazy cyfrowych usług wykorzystywanych przez klientów. Z 10 400 nowych subskrypcji, UPC przekroczyło liczbę 1,3 miliona użytkowników usług internetowych, osiągając poziom 1 300 100 oraz zwiększyło bazę usług telewizyjnych o 11 800, do łącznej liczby 1 346 600. Baza użytkowników usług komórkowych wzrosła w I kwartale o 25 200 do 87 900

 

#actingwithcare

UPC kontynuowało program #actingwithcare, w ramach którego oferowało darmowy dostęp do internetu szerokopasmowego nauczycielom, medykom oraz rodzinom w potrzebie.

 

image processing20210506 2923 hku9ao



Autor |2021-05-12T10:57:23+02:0012 maja 2021 15:00|Kategorie: Finanse, Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, UPC|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.