Z dniem 29.10.br. HaloNet udostępnił Klientom nową usługę o nazwie „Wirtualna Centrala HaloNet”. Wirtualna centrala umożliwia jej użytkownikom stworzenie profesjonalnego, telefonicznego systemu obsługi biura i wykorzystywanie takich funkcji jak: zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie i wiele innych przydatnych opcji, łącznie z samoobsługującym się sekretariatem.

Nasza najnowsza propozycja pozwala wirtualnie spiąć m.in. poszczególne oddziały firmy (zlokalizowane w różnych miastach, a nawet państwach), pokoje czy osoby (w tym pracowników zdalnych) w jeden, połączony obieg, przez który mogą „przechodzić” rozmowy telefoniczne bez potrzeby ich rozłączania.

Żeby wdrożyć i korzystać z wirtualnej centrali użytkownik nie musi posiadać wiedzy technicznej ani ponosić nakładów finansowych związanych z zakupem specjalistycznego sprzętu. Obsługą centrali zajmują się pracownicy HaloNet, a miesięczny koszt jej użytkowania wynosi już od 19 zł netto (w opcji iPBX 8, czyli do ośmiu numerów wewnętrznych).

Szczegółowe informacje dotyczące opisywanej oferty są dostępne na stronie: www.halonet.pl/wirtualna-centrala/.

źródło: HaloNet

Kan