Największy wirtualny operator kieruje swoją ofertę abonamentową również do klienta biznesowego. W abonamencie dla firm dostępna jest zarówno oferta indywidualna, jak również niedawno wdrożona opcja multi-SIM. Przedsiębiorcy mogą rozliczać do 20 numerów na jednej fakturze.
Standardem przyjętym przez operatorów jest uniemożliwianie klientom pobierania faktur VAT przy ofertach indywidualnych. To zmusza przedsiębiorców do korzystania z droższych ofert dedykowanych biznesowi. Virgin Mobile wyłamuje się z tego trendu i w swojej ofercie nie dokonuje podziału użytkowników na indywidualnych i biznesowych. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą cieszyć się takimi samymi warunkami ofertowymi i otrzymywać faktury VAT bez dodatkowych kosztów.
Dotychczas nie komunikowaliśmy się z biznesem, koncentrując nasze działania na kliencie indywidualnym. To biznes sam przyszedł do nas – mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile. Dzisiaj, mając w pełni elastyczną i dopasowaną ofertę dla przedsiębiorców, wychodzimy im naprzeciw.
Potwierdzeniem tych słów jest fakt, że 20% bazy klientów Virgin Mobile to użytkownicy identyfikujący się za pomocą NIP i pobierający faktury VAT. Zaliczają się do niej zarówno użytkownicy oferty na kartę, jak i oferty abonamentowej, którą operator wdrożył i rozwija od początku roku. Virgin Mobile chce zainteresować przedsiębiorców w szczególności nową ofertą grupową, w której przedsiębiorca może tworzyć grupy abonamentów z 50% upustu na każdą kolejną aktywację lub przeniesiony numer.
Przykładowe wyliczenia abonamentów dla grup dwóch, pięciu i dziesięciu numerów:
Jeden przedsiębiorca może utworzyć w tej ofercie grupę od dwóch do pięciu numerów. Takich grup może posiadać nawet cztery, czyli łącznie do dwudziestu aktywnych numerów. Operator nie narzuca przy tym żadnych przedziałów ilościowych ani minimalnej liczby numerów – zniżki naliczane są tak samo przy dwóch, trzech czy pięciu numerach, aż do dwudziestu.
Dla klientów biznesowych, którzy nie potrzebują kilku numerów, Virgin Mobile przygotowało swoją ofertę z Planami w Abonamencie. Poniższa tabela prezentuje oferty biznesowe dla pojedynczych numerów:
Poza możliwością rozliczania się na podstawie faktury VAT, oferty abonamentowe dla klientów biznesowych nie różnią się od ofert dla klientów indywidualnych. Oznacza to, że przedsiębiorcy mogą cieszyć się wszystkimi zaletami abonamentu Virgin Mobile, czyli między innymi:
- Krótkim okresem zobowiązania – umowa abonamentowa podpisywana jest bezterminowo z 30-dniowym okresem wypowiedzenia, bez dodatkowych kosztów i kar umownych.
- Elastycznością – zarówno w ofercie indywidualnej, jak i grupowej, istnieje możliwość zmiany Planów na wyższe i niższe w trakcie trwania umowy bez dodatkowych kosztów. Jedynym zastrzeżeniem w przypadku oferty grupowej jest konieczność posiadania co najmniej jednego Planu 2.
- Łatwością dostępu – swoje usługi i koszty można z łatwością kontrolować za pomocą narzędzi online – serwisu samoobsługowego oraz wyróżnionej na rynku aplikacji mobilnej .
Oferty biznesowe są już dostępne pod adresem:
https://virginmobile.pl/oferty/abonament/firma
źródło: Virgin Mobile Polska
kan
Ładnie, to Virgin teraz może rywalizować z mno. Pytanie, jak z szybkością LTE.
[quote]jakie ksiązki polecacie do nauki angielskiego? w lieceum sporo umiałem a na studiach cofnałem sie i teraz malo co umiem. [/quote]
Standard. Miałem tak samo. Jesli uczysz sie angielskiego regularnie to nie zapomnisz. Jeśli jednak olejesz sobie to bardzo łątwo się wszystko zapomina. Sugeruję zapisać się do jakiejś szkoły językowej. Ewentualnie raz na jakiś czas wykupić sobie kilka godzin z lektorem, tak dla przypomnienienia języka.
Obie opcje daje na przykład speak up;
[url]https://speak-up.pl/pl/szkoly-angielskiego[/url]
Nie wiem gdize mieszkasz, ale mają swoje szkoły w całej Polsce.
Już to widzę.. te tłumy walące drzwiami i oknami..
Jaka firma będzie miała numer u wirtualnego opa???
Albo numer bez nolimit na stacjonarne dla kilku złotych oszczędności??
A gdzie telefony? Oferta biznesowa to nie tylko SIM..
I tak dla jasności.. Biznes nie patrzy na cenę bo to koszt do odliczenia więc??
Jak rozmawiasz z kimś, to wiesz, czy dany numer jest obsługiwany np. przez Virgin, czy Play?
Mały biznes patrzy na ceny bardziej niż klient indywidualny. A telefon może kupić w innej firmie i w całości wliczyć w koszty wtedy, gdy potrzebuje.
@K mały biznes? myślałem że sam zaliczam się do takich firm ale najwyraźniej muszę mieć wielką firmą według Ciebie. Dla mnie liczy się jakość połaczeń i zasięg a z tym jest problem w VM. Mieszkam w Krk a mimo to mam problem z zasięgiem Play i Plus. Po co mam więc się męczyć i szukać zasięgu? Muszę mieć zasięg i możliwość rozmowy bez przerw czy zakłuceń czego niestety ani Play ani VM mi nie gwarantuje. I wybacz ale chyba nie wiesz jak prowadzi się firmę..
Mała, jednoosobowa, ryczałtowcy, rzemieślnicy… Jest spora grupa przedsiębiorców, którzy już mają u MVNO telefony 😉
Od kilku lat korzystam z VIrgin. Jakość jest taka jak w Play, czyli dobra. LTE jest na nadajnikach Play. Poza miastem mam H+ TM albo Plusa. Problem jest tylko z obsługą. Jak coś padnie to nie ma z kim rozmawiać, na infolinię nie udaje się dodzwonić a na mejle odpowiadają po kilku dniach albo wcale. Więc mam kilka kart sim (jak coś padnie na jednej to zadziała druga), ale na ofertę biznes nie zdecydowałbym się. Muszą poprawić jakość obsługi klienta.