Virgin Mobile, największy wirtualny operator w Polsce, opowiada o swojej usłudze postpaid – Albonament. Kluczowe zalety elastycznej oferty to możliwość samodzielnego komponowania abonamentu, zmieniania go w trakcie umowy jak również całkowitego zawieszenia abonamentu, ze względu na brak stałej opłaty abonamentowej – dowiedz się jak powstał ALBOnament.
Virgin Virgin Mobile Polska jest częścią Virgin Group, międzynarodowej marki, która kojarzona jest na całym świecie. Twórcą Virgin jest Richard Branson, charyzmatyczny innowator, który od prawie 50 lat zmienia na lepsze usługi transportu, finansów czy turystyki. Jako Virgin Mobile zmieniamy świat telekomunikacji, a kolejnym etapem tych zmian jest nasza pionierska oferta abonamentu, a raczej ALBOnamentu. Zapraszamy do przeczytania krótkiej historii powstania tej usługi, po raz pierwszy dającej tak dużą możliwość wyboru.
Pomysł
Do tej pory użytkownicy telefonów komórkowych w Polsce mieli do wyboru dwie opcje – wygodę połączoną z optymalizacją kosztów (abonament) lub elastyczność (prepaid). Postanowiliśmy wprowadzić nowe rozwiązanie i przygotować ofertę, która w prosty sposób połączy to co najlepsze w istniejących na rynku rozwiązaniach, a dodatkowo będzie atrakcyjna cenowo. Ciężkie zadanie, ryzykowne podejście, ale efekt warty zachodu.
Virgin Mobile postpaid, czyli – zmieniaj kiedy chcesz Albonament
Przygotowanie
Wyszliśmy od podstawowych założeń. Przede wszystkim chcieliśmy, aby usługa była wygodna i elastyczna, aby oferowała abonentowi dokładnie to czego potrzebuje, na taki okres, który uważa za właściwy. Chcieliśmy zastosować formę abonamentu, aby użytkownik nie musiał się przejmować doładowaniem konta, jednak wiedzieliśmy też, że nie chcemy wiązać go umową na określony czas. Ważny z naszego punktu widzenia był wybór rozmiarów pakietów SMS’ów, Internetu czy minut i to w dowolnym momencie, bez potrzeby kontaktu z biurem obsługi. Wiedzieliśmy że musimy w tym celu zbudować odpowiednią platformę i infrastrukturę, która wesprze ten system i zapewni jego sprawne działanie. Zabraliśmy się więc do pracy.
Efekty
Oczywiście projekty takich rozmiarów nie powstają z dnia na dzień. ALBOnament to wiele miesięcy testów i przygotowań. Z końcem lutego udało nam się uruchomić usługę, która realizuje wszystkie cele, jakie sobie postawiliśmy swobodę, elastyczność i wygodę naszych abonentów. Czy jest idealna? Pewnie nie, ale jest to coś, czego do tej pory jeszcze nie było, więc poprzeczkę mieliśmy postawioną wysoko. Jeśli model się sprawdzi, inne sieci mogą pójść naszym śladem, z czym nawiasem mówiąc, nie mamy żadnego problemu. Dlaczego? Uważamy, że poprawi to znacząco sytuację konsumenta na rynku.
Wasze zdanie
Wiemy że podejmujemy duże ryzyko wprowadzając abonament, którego nikt wcześniej nie odważył się zaoferować, ale wierzymy, że decyzja była słuszna. Na tym etapie najważniejsza jest dla nas Wasza opinia. Co myślicie na temat ALBOnamentu, jakie są wasze wątpliwości, co Waszym zdaniem zrobiliśmy dobrze, a co moglibyśmy jeszcze poprawić? Zachęcamy do odwiedzenia strony z dodatkowymi informacjami, a przede wszystkim do wypróbowania ALBOnamentu.
Autor: Virgin Mobile Polska
Szkoda czasu na czytanie
z czym do ludzi – w lajt mobile średnio miesięcznie 16,92 zł w promocji Strzał w dziesiątkę
A trzeba pamiętać że i virgin i lajt to tacy sami wirtualni operatorzy i w przypadku problemów nie pójdziesz do salonu się kłócić jak w przypadku W4, więc jedna cholera czy Bransosn czy Telestrada. Wolę w takim razie polski lajt niż droższy abo w virgin
Ten abonament to najbardziej bezsensowna rzecz tego roku. Jak i czym chcą konkurować z resztą operatorów, skoro prześcigają ich cenowo i jakościowo wielkie skostniałe molochy?
Kiepska oferta, mniej wiecej rowna z calym rynkiem. Ja sobie poklikacie po klockach komponujacych abonament to na wejscie bedzie 'o rany jak tanio’, po chwili zdacie sobie sprawe, ze to w sumie to samo co konkurencja daje … a po chwili dotrze do Was, ze limit danych jest w promocji na 6 mc gratis, a pozniej trzeba bedzie placic i przestanie byc tak strasznie atrakcyjnie :]
A nie było przypadkiem tak, że xxx im klientów zabrało?
Czyżby po artykułami w komentarzach nie można było pisać o innych operatorach niż Ci których chce autor artykułu? Hmmm zawiodłem się troszeczkę na telixie. Ale żeby obchodzić cenzurę w internecie, napiszę, że bardziej mi się podoba prepaid w a 2 m o b i l e niż ten abonament 😛