MasterCard ogłosił polską premierę globalnej platformy płatności mobilnych i online – MasterPass. Pozwala ona na dokonywanie prostych, szybkich i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych na całym świecie przy pomocy dowolnego urządzenia. MasterPass uwalnia kupujących od konieczności podawania przy każdej transakcji danych karty płatniczej oraz adresu dostawy we wszystkich sklepach oferujących płatność za pomocą tej usługi.
MasterCard wprowadza MasterPass
Firma uPaid jest pierwszym polskim partnerem, który zaimplementuje cyfrowy portfel w ramach MasterPass. MasterPass zastąpi dostępną w Polsce od trzech lat platformę MasterCard Mobile, rozszerzając jej dotychczasowe możliwości. uPaid automatycznie przeniesie swoich użytkowników MasterCard mobile do nowej usługi. Będą oni nadal mogli korzystać z aplikacji mobilnych umożliwiających m.in. zakup biletów na transport publiczny w ok. 90 miastach w Polsce, biletów do kina, zamówić dostawę zakupów spożywczych czy kwiatów – wszędzie tam, gdzie zobaczą logo MasterCard Mobile, które będzie stopniowo zastępowane logiem MasterPass. Dodatkowo, będą mogli skorzystać z tej wygodnej i bezpiecznej metody płatności w ponad 40 tys. sklepów na całym świecie, które już wdrożyły MasterPass. Jako otwarta platforma, MasterPass umożliwia korzystanie z kart kredytowych, debetowych i przedpłaconych MasterCard, ale też innych organizacji.
MasterCard Mobile
„W ostatnich latach z sukcesami wspieraliśmy projekt MasterCard Mobile, w ramach którego ponad 30 tys. naszych użytkowników korzystało z płatności mobilnych w tej technologii. Cieszę się, że jako partner MasterCard, możemy jako pierwsi udostępnić klientom nowe możliwości zakupów u ponad 500 polskich sprzedawców w ramach rozwiązania MasterPass” – powiedział Marcin Kopyś, CEO uPaid.
Z punktu widzenia sprzedawców, MasterPass to wygodne rozwiązanie pozwalające na zaoferowanie klientom prostej metody płatności i otwierające jednocześnie biznes na klientów międzynarodowych. Dzięki wdrożeniu MasterPass polscy przedsiębiorcy w prosty sposób mogą rozwijać sprzedaż również w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Nowej Zelandii, we Włoszech i w Singapurze. Pierwszą firmą, która rozliczy płatności dokonane za pomocą platformy MasterPass w Polsce, jest firma eCard.
„Rozwijanie innowacyjnych technologii płatniczych to dla MasterCard priorytet. Dzisiaj potwierdzamy tę strategię wprowadzając w Polsce globalną platformę płatności – MasterPass. To znakomite narzędzie, usprawniające proces zakupowy zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy. Dzięki temu możemy zaproponować nową jakość dla szybko rozwijającego się handlu w sieci, otwierając globalne rynki przed polskimi sklepami i klientami” – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
źródło:
Kan
Droga Redakcjo i Szanowny Dziale Techniczny. Codziennie korzystam z mobilnej strony m.telix.pl i bardzo jestem niezadowolony, kiedy w godzinach wieczornych i nocnych wiadomości ładują się bardzo wolno. W dzień jest szybko i bezproblemowo. Wydaje mi się, że jak idziecie do domu po pracy, to ktoś wyłącza serwer i spada transfer. Tak jest od kilku tygodni. Pozdrawiam i szybkiego transferu oczekuję.
Dziękuję za wizyty na naszym portalu oraz za monit techniczny. Sprawdzimy przyczynę problemu. Pozdrawiam Andrzej
Mamy pytanie odnośnie korzystania z internetu wieczorem, czy odbywa się przez sieć mobilną, czy też z wi-fi. Naszym zdaniem wskazuje to na większe zapychanie się Pana/Pani łącza, przez użytkowników. Z naszej strony nie ma przypisywanych nam działań. Andrzej
Testowałem na WiFi oraz GSM, również LTE przez router i po pracy strona mobilna ładuje się wolno.
Sprawa się wyjaśniła. Rzeczywiście to dostawca Internetu i TV kablowej zamula mi m.telix.pl. Już niedługo, bo testowałem LTE fioletowy i mam ładny transfer 25/15 i pingi 30ms, więc przechodzę na komórkowy Internet. Pozdrawiam i samych dobrych wiadomości. 🙂
Dziękujemy za informację. Miło nam, ze wszystko dobrze się skończyło i Zapraszamy do częstego zaglądania na Telix. Staramy się na bieżąco informować o najnowszej technologii. a że czasem pobłądzimy, to Przepraszamy. Andrzej
Dla mnie to jest naprawde świetne rozwiązanie i powiem Wam szczerze ze to jest przyszłość jesli chodzi o wszelkie zakupy. A teraz nawet jak kupowałem telefon w iSpocie to zaproponowano mi własnie taka forme zapłaty.
Musze tu uściślić bo sam kupiłem u nich ipada i taka płatność mi zaproponowano, ale wiem ze na iphony nie obowiązuje.
moim zdaniem forma płatności nie powinna stanowić głównej kwestii tym bardziej, że iSpot oferuje bardzo dużo ciekawych rozwiązań takich jak raty 0% i zniżki dla studentów a moim zdaniem to bardzo ciekawe rozwiązania bo w innych salonach nie znajdziecie takich zniżek na taki sprzęt.