15 maja br. rozpoczęłą się druga tura kampanii reklamowej, wspierającej nową ofertę telefonii komórkowej – MTV Mobile. W ramach działań promocyjnych, w wybranych miastach Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się kreacje reklamowe.

W drugiej turze kampanii promowane są główne założenia oferty operatora, dzięki której odbiorcy w Polsce otrzymują nielimitowane SMSy do wszystkich sieci oraz nieograniczony dostęp do programów MTV w komórce po każdym doładowaniu (teledyski, seriale). MTV Mobile to również korzystne stawki rozmów do wszystkich sieci (w tym usługa Twoja Trójka), możliwość korzystania z internetu bez limitu pakietu danych (Internet No Stress) oraz konto użytkownika ważne nawet przez rok po doładowaniu (Konto Ważne Non Stop).

Kreacje pojawią się w wybranych miastach w Polsce: we Wrocławiu, w Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie oraz w miastach, należących do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.

Za zakup mediów odpowiada zespół ds. technologii mobilnych Viacom International Media Networks, zarządzany przez Monikę Mierzejewską. Kampania realizowana jest na billboardach sieci City Board Media. Kreację zespół przygotował we własnym zakresie, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja G7.

źródło:marketing-news.pl

Kan